BluCactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-Cover-Page-1.

De aandacht en interesse trekken van klanten of potentiële investeerders is het belangrijkste doel van een Pitch Deck, maar wat is het precies? Een Pitch Deck is een communicatiemiddel dat uw publiek een overzicht geeft van uw bedrijf en u helpt om investeerders aan te trekken. Het is een korte presentatie die ontworpen is voor uw potentiële investeerders om meer te weten te komen over uw bedrijf en uw bedrijfsplannen.

 

Op deze manier ka elk van de voordelen van uw diensten, die uw bedrijf aanbiedt, worden benadrukt. Momenteel onderscheidt deze tool zich door zijn effectiviteit en de mate van professionaliteit die het kan achterlaten op elke zakelijke entiteit.

 

Pitch Decks zijn echter geen volledig nieuwe tools.  De commerciële Pitch Deck ontstond namelijk al eerder op de werkplek in de Verenigde Staten. Het was aanvankelijk gericht op het verbeteren van het aanbieden van diensten door nieuwe bedrijven.

 

BluCactus presentatie ontwerp bureau in Amsterdam, biedt u daarom deze nieuwe en bijzondere professionele dienst. Een dienst waarbij u kunt rekenen op een team dat voorbereid is op elk detail van het creatieproces van wat een Pitch Deck is. In deze blog geven wij informatie over dit product.

 

Wat is een Pitch Deck? De belangrijkste kenmerken en voordelen van deze effectieve verkooptool

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-0-Belangrijkste-kenmerken-en-voordelen-van-deze-zeer-effectieve-verkooptooOver het algemeen moet elk Pitch Deck-ontwerp een lengte hebben tussen de 10 en 20 dia’s. Dit is voldoende ruimte om een ​​overzicht van elk bedrijf of merk te geven.

 

Het bestaan ​​van verschillende soorten Pitch Decks kan worden verklaard met de vele gelegenheden en soorten publiek waarvoor ze moeten worden gepresenteerd. Ze zijn dus perfect om presentaties te geven op demodagen. Dit zijn vergaderingen, waar de informatie mondeling wordt gegeven.

 

Verder is het concept van een Pitch Deck ook een belangrijk onderdeel van e-mailmarketingcampagnes. Dit is een gebied dat meer informatieve ontwerpen en tekst vereist dan normaal. Dit houdt in dat alle verkoopgerichte dia-ontwerpen voor zich moeten spreken.

 

Tracking slides is een ander belangrijke element van de Pitch Deck soorten,  bedrijven gebruiken dit type platform via sociale netwerken.

 

Wat zijn de basiselementen van een Pitch Deck presentatie?

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-01-Wat-zijn-de-basiselementen-van-een-pitchdeckpresentatie.De basisstructuur van Pitch Decks is meestal erg gevarieerd,  doordat ze op veel manieren kunnen worden gebruikt. In deze sectoren zijn dan ook verschillende methodologische voorstellen  ontstaan om voor eenwording te zorgen.

 

Op elk commercieel niveau zijn er minimaal vijf verschillende voorstellen, die  het algemene model van een Pitch Deck kunnen identificeren. De modellen van bedrijven zoals 500 Startup, Sequoia Capital en NexTView Ventures zijn hierbij belangrijk.

 

Voor verklarende doeleinden hebben de experts van het BluCactus marketingbureau in Amsterdam het door Guy Kawasaki voorgestelde model in dit artikel genoemd. Hij staat bekend om zijn samenwerkingen met Google en Apple.

Verder is zijn voorstel gebaseerd op een set van 10 dia’s, waarin elke  dia een kleine hoeveelheid tekst bevat. Dit is het methodologische voorstel met het minste aantal dia’s. Daarnaast behoudt de auteur de algemene aanpak om een Pitch Deck te presenteren als een instrument voor het oplossen van problemen.

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-1-Titeldia1. – Wat is een Pitch Deck? Titeldia:

 

De titelpagina is er om verschillende basisgegevens  met het publiek te delen.

 

De eerste dia bevat informatie zoals de naam, het (e-mail)adres en verdere contactgegevens van het bedrijf.

 

Ook wordt hierbij de 10-20-30-regel gebruikt.

 

Het maximale aantal dia’s is dan 10, de totale duur van de presentatie 20 min en de lettergrootte 30.

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-2-Probleem-en-kansen2.-  Problemen en kansen:

 

Een probleem is een behoefte die uw bedrijf wilt oplossen met behulp van haar diensten.

 

Het is een essentieel onderdeel van een Pitch Deck, aangezien de kijker op deze manier het belang van uw initiatief zal kunnen begrijpen.

 

Door dit element op de juiste manier in te zetten, zult u meer klanten en investeerders winnen.

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-3-Waarde-voorstel.

 

3.- Wat is een Pitch Deck? Waardepropositie:

 

Dit gedeelte focust op het benadrukken van  de bijzonderheden van uw bedrijf.

 

Daarnaast is dit ook het stadium waarin de kijker informatie ontvangt over de producten van uw merk.

Blucactus-4-Onderliggende-magie.4.- Wat is een Pitch Deck?Onderliggende magie:

 

Dit is het uitwerkingsproces van producten of, in dit geval van diensten.

 

Het is de manier waarop ze tot stand zijn gekomen.

 

Over het algemeen beschrijft dit gedeelte  de kwaliteiten ervan.

 

Van deze elementen en dus ook de algemene waarden van uw bedrijf.

Blucactus-5-Bedrijfsmodel-1.5. – Wat is een Pitch Deck? Bedrijfs Model:

 

Dit is het meest commerciële gedeelte van een Pitch Deck.

 

In dit gedeelte moet u er namelijk voor zorgen dat potentiële partners en investeerders zich geïdentificeerd voelen met uw bedrijf om een ​​plan op te stellen waar beiden van profiteren.

 

Er wordt dus een commerciële link gevormd, die bepaald wordt door de verhouding tussen de geïnvesteerde middelen en de te behalen winst.

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-6-Startplan.6.- 

Wat is een Pitch Deck?Lanceerplan:

 

Deze dia moet de verschillende soorten aanpak samenbrengen die te maken hebben met het proces om klanten aan te trekken.

 

Elk lanceringsplan moet objectief, sequentieel en in overeenstemming zijn met de intenties en mogelijkheden van het bedrijf.

 

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-7-Competitieve-analyse7.- Wat is een Pitch Deck? Competitieve analyse:

 

Bij deze stap worden de kwaliteiten van de markt bestudeerd.

 

Daarnaast identificeert u hier ook de bedrijven die de doelgroepen op een vergelijkbare manier bedienen als uw bedrijf en die ook vergelijkbare marketingstrategieën hebben.

 

Op deze manier kunt u reflecteren op de sterke en zwakke punten van uw bedrijf. Als laatst moet u naar de concurrentiestrategieën verwijzen die toegepast zullen worden om de concurrenten te verslaan.

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-8-Team-1.8.- Wat is een Pitch Deck?Team:

 

Hierbij worden de human resources die overeenstemmen met het bedrijf geïdentificeerd. Ook wordt er naar het personeel gekeken dat verantwoordelijk is voor het implementeren van marketingstrategieën.

 

Dit element van het model is belangrijk om een Pitch Deck te definiëren.

 

Verder zal het belang van de investeerder altijd worden aangemoedigd door de professionaliteit en betrouwbaarheid die het werkteam biedt.

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-9-Belangrijke-financi½le-prognoses-en-statistieken.

9. – Wat is een Pitch Deck? Belangrijke financiële prognoses en statistieken:

 

Deze slide bevat alle data die te maken heeft met de financiële analyses van het winstproces.

 

Hiervoor is een tijdslimiet van 3 jaar gevestigd.

 

De resulterende database geeft de grafisch evolutie weer van de financiële groei van het bedrijf in relatie tot de komst van prospecten.

 

Blucactus-Wat-is-een-Pitch-Deck-10-Huidige-status-prestaties-schema_s-en-gebruik-van-fondsen10.- Wat is een Pitch Deck? Huidige status, prestaties, schema’s en gebruik van fondsen:

 

De functie van deze dia  is om de Pitch Deck af te sluiten.

 

Hierbij benadrukken wij drie belangrijke aspecten.

 

Ten eerste wordt de huidige staat van de producten en hun aanpassingsvermogen beschreven. Als tweede worden de mijlpalen benoemd.

 

Als laatste moeten de investeringsstrategieën voor financiële middelen worden opgenomen.

 

BluCactus toont u het belang van op maat gemaakte Pitch Deck-ontwerp diensten

 

Blucactusk-11-BluCactus-bureau-toont-u-het-belang-van-aangepaste-Pitch-Deck-ontwerpserviceVoor het maken van zulke producten is het mogelijk om de diensten in te schakelen van een digitaal marketingbureau zoals die van BluCactus in Amsterdam, Nederland. Dit is zonder twijfel de beste optie die merken en ondernemers tegenwoordig hebben.

 

Onze diensten worden sterk aanbevolen, omdat  wij originele producten creëren met kwaliteit. Om snelle resultaten te behalen is het nodig om dit soort tools door experts te laten ontwerpen. Dit komt doordat de te behalen resultaten tot een minder efficiënt niveau op de werkplek kunnen leiden, wanneer men geen kennis beschikt over  Pitch Decks.

 

Daarnaast vereist de uitwerking van dit soort producten veel tijd en energie. Om deze situatie voor u op te lossen heeft ons bureau deze nieuwe dienst voor u beschikbaar gesteld. Het bestaat uit verschillende plannen en strategieën,  waarmee uw bedrijf haar doelstelling zal bereiken.

 

Hoe werken de professionele ontwerp diensten die BluCactus aanbiedt? Wat is een pitch deck?

 

Blucactus-12-Hoe-werken-de-professionele-ontwerpdiensten-die-het-BluCactus-Agency-biedt.Of u nu een start-up bedrijf of een grote onderneming heeft, BluCactus in Amsterdam, heeft alle diensten die u nodig heeft. Wij hebben voor start-ups en KMO’s een speciale servicemodule.

 

Deze module bestaat uit intensieve workshops of werkgroepen, waarbij adviseurs en ontwerpers van ons bureau leden van uw organisatie advies geven. Het doel van deze bijeenkomst is om  formeel advies te geven over de inhoud van een Pitch Deck.

 

Voor elk soort bedrijf biedt ons team een plan, dat verdeeld is in twee adviesmomenten. Bij het eerste deel helpen wij de ondernemer bij eerder gebouwde projecten. Bij de tweede bijeenkomst zal ons team  u door het hele Pitch Deck-creatieproces begeleiden. Een alternatieve dienst die wij bieden is het corrigeren van dia’s om de details van uw Pitch Deck te verfijnen.

 

3 kenmerken waarom Pitch Deck -modellen van BluCactus gewilde producten zijn.

 

Door het ervaringsniveau van onze ontwerpers hebben onze producten een gegarandeerde kwaliteit. Om dit te bereiken, werken onze experts op basis van drie criteria:

 

  • Geoptimaliseerde ontwerpen:

Blucactus-13-Geoptimaliseerde-ontwerpen.

 

Elk van onze producten heeft een maximale duur van 3 minuten.

 

Dit is een van de eigenschappen die het product zo effectief maakt.

 

Wij verminderen ook het gebruik van tekst en vervangen gedeeltes hiervan door grafische elementen.

 

 

  • Blucactus-14-Modellen-ge½xporteerd-in-PDF.Modellen geëxporteerd in PDF:

 

Met behulp van software past onze ontwerpafdeling het concept van een Pitch Deck aan voor elke gelegenheid.

 

Verder wordt het eindprodcut altijd in PDF gegeven.

 

Dit formaat is stabieler en vermijdt daardoor mogelijke fouten die anders zouden kunnen ontstaan.

 

  • Modellen aanpassen aan de gelegenheid:Blucactus-15-Modellen-aangepast-aan-de-gelegenheid

 

 

Om aan de behoeften van al onze klanten te voldoen bieden wij op maat gemaakte Pitch Deck-modellen.

 

Onze producten hebben een gemiddelde lengte van 10 dia’s.

 

 

 

BluCactus, uw beste bondgenoot voor het ontwerpen van Pitch Decks.

 

Blucactus-16-Laatste-opmerkingen-BluCactus-Marketing-Agency-uw-beste-bondgenoot-voor-het-ontwerp-van-Pitch-DeckWij weten dat elk merk of bedrijf de mogelijkheid heeft om een ​​unieke identiteit voor hun kwaliteit te creëren. Dit gaat echter niet zonder moeilijkheden. Het team van het marketing bureau BluCactus biedt u alle tools en diensten  van een Pitch Deck, zodat u efficiënte management processen kunt implementeren.

 

Een Pitch Deck is dus een proces waarbij elke moeilijkheid en uitdaging een kans wordt om te ontwikkelen en te leren in zowel persoonlijke als zakelijke aspecten.

 

Zoals wij al eerder hebben uitgelegd, heeft ons team uitstekende plannen en dienst structuren. Wij ontwerpen strategieën met uw kwaliteit en welzijn in gedachten. Bovendien staan onze professionals open om nieuwe werkmogelijkheden te verkennen binnen de Pitch Decks. Innovatie is ook  precies de sleutel geweest die ertoe heeft geleid dat het BluCactus Pitch Deck ontwerp bureau in Amsterdam, Nederland en Dallas, Verenigde Staten prestige heeft gewonnen in de wereldmarkt.

 

Wij weten hoe wij aan de behoeften van al onze klanten kunnen voldoen en hebben dan ook veel tevreden klanten in dynamische steden zoals Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven en Antwerpen. Wij bieden oplossingen met een hoge impact voor uw bedrijf. Neem direct contact met ons op!

 

Citeer uw Fast Content-project bij ons en profiteer!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *