BluCactus - Tussen SEO en SEM - Titlr

 

In de wereld van vandaag is digitale marketing een dagelijks gespreksonderwerp geworden vanwege haar onmiskenbare effectiviteit. Twee woorden die veel voorkomen bij elke onderneming zijn SEO en SEM.

 

Maar wat zijn de verschillen tussen beide? SEO gaat over een reeks organische positioneringsstrategieën. Terwijl SEM of Search Engine Marketing gesponsorde links in zoekmachines beheert.

 

In dit artikel zullen wij uitleggen hoe SEM en SEO van elkaar verschillen.

 

Wat is SEM?

 

Blucactus-Wat-is-SEMWanneer wij het hebben over SEM, verwijzen wij naar Search Engine Marketing. SEM promoot websites in zoekmachines door het gebruik van gesponsorde advertenties op platforms zoals Google Ads of Bing Ads.

 

Dit concept omvat ook andere displays en sociale mediaplatforms waar u normaal gesproken voor betaalt. Het is meestal gebaseerd op de “clicks” die door de advertenties worden gegenereerd.

 

Deze strategie is bedoeld om de zichtbaarheid van uw website te verbeteren. Het configureert de campagnes zodat de advertenties op de eerste pagina van de resultaten kunnen verschijnen.

 

Wat is de functie van SEM?

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - Wat-is-de-functie-van-SEM.De functie van SEM is om commerciële webpagina’s gedurende een bepaalde tijd op de eerste pagina van zoekmachines te plaatsen. Zoekmachines hebben gesponsorde advertenties, die vóór SEO-resultaten verschijnen, om potentiële klanten naar een website te trekken.

 

Bij het uitvoeren van SEM-campagnes houdt deze strategie rekening met verschillende elementen:

 

  •       Het zoeken op doelgroep
  •       Beschikbaarheid van gesponsorde links
  •       Marktsegmentatie

 

Zodra de doelgroep duidelijk is, is het nodig om een ​​aantal gegevens op te geven. Deze informatie zal bepalen hoe, waar en wie de inhoud, geproduceerd met SEM-strategieën, bereikt.

 

Bijvoorbeeld de doelgroep, het geografische gebied en de apparaten waarmee de zoekopdrachten wordt uitgevoerd.

 

Tussen SEO en SEM, SEM omvat verschillende concepten:

 

  •   Blucactus-Within-the-SEM-multiple-key-definitions-zijn-inbegrepen   CPC, wat ‘kosten per klik’ betekent.

 

CPC komt vooral voor in SEM-campagnes, zoals Adwords, Display en Facebook-advertenties.

 

  •       CPM, wat ‘kosten per duizend vertoningen’ betekent.

 

Bij CPM betaalt de adverteerder elke keer dat hij zijn advertentie 1000 keer weergeeft op een platform. Het bedrag is dan vooraf afgesproken.

 

Voordelen en belang van SEM

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - voordelen-en-waarom-is-SEM-belangrijk.

  •  Het is een snelle methode om een ​​product bekend te maken.
  • Met SEM kan men specifieke campagnes ontwikkelen en doelgroepen omleiden naar specifieke bestemmingspagina’s.
  • Het is voorstander van het investeringsrendement.
  •  SEM positioneert een onbeperkt aantal zoekwoorden, maar vereist een minimum aan consistentie van zoekwoorden.
  •  Het biedt voordelen op korte termijn.
  • Het is een strategie die het mogelijk maakt om doelgroepen te segmenteren, waarmee rechtstreeks een specifiek publiek kan worden bereikt.
  •  U kunt specifieke campagnes plannen die het publiek naar een bepaalde pagina of categorie leiden.
  •  Met SEM kunt u controleren welk type campagne het beste werkt nadat u verschillende creatieve strategieën heeft uitgeprobeerd.
  •  Het heeft geen invloed op de inhoud van het web.

 

SEM werkt op zichzelf, niet met  invloed van een thema of inhoud van een pagina.

 

  •   Afhankelijk van de investering en de CPC van de zoekwoorden geeft SEM een kans om voorspelling te doen van de voordelen op korte termijn.
  • SEM maakt het mogelijk om doelgroepen te segmenteren. Deze worden vervolgens getarget.

Wat is SEO?

SEO betekent Search Engine Optimization en verwijst naar het optimaliseren en vergroten van de bekendheid van een website. Het doel is om de zoekmachines de websites te laten herkennen en indexeren.

 

Blucactus-wat-is-SEOVerder richt SEO zich op het relevant maken van webpagina’s, zodat ze op de topposities van de zoekresultaten verschijnen. Op deze manier zullen meer klanten naar uw bedrijf komen.

 

Het idee is om op de eerste pagina te verschijnen, bij voorkeur op de eerste vijf posities van een zoekmachine. Het beste is om niet voor elk bezoek directe advertentiekosten te hoeven betalen. Dit is één van de beste voordelen die SEO biedt.

 

Zoekmachines testen vaak honderden signalen van websites. Dit  doen zij om te bepalen welke sites het meest geschikt zijn voor elke zoekopdracht. Op deze manier zorgen ze ervoor dat gebruikers de beste ervaring hebben door snel en gemakkelijk te vinden wat ze zoeken.

 

Als een website correct isgeoptimaliseerd voor SEO, heeft deze meer mogelijkheden om in de eerste posities van organische resultaten te komen. Binnen SEO positionering zijn er 2 factoren die men kan optimaliseren:

 

      Blucactus-- Tussen SEO en SEM - SEO-OP-PAGINASEO ON-PAGE, Tussen SEO en SEM

 

SEO On-page omvat alle acties die men uitvoert op een website, om deze te optimaliseren voor zoekmachines.

 

Bijvoorbeeld het hebben van gebruiksvriendelijke URL’s,  het verkorten  van de laadtijd en  het aanbieden van aantrekkelijke inhoud.

 

Biedt de gebruiker ook veiligheid en een goede browse-ervaring.

 

      SEO OFF-PAGE

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - SEO-UIT-PAGINA.SEO OFF-PAGE omvat optimalisatie acties om de populariteit van websites te vergroten. Dit bereikt men door andere sites naar uw pagina te laten linken.

 

Elke keer dat een site uw website linkt, geeft dit een blijk van vertrouwen. De populariteit en reputatie van deze website beïnvloeden de waarde die deze link kan hebben om de positionering te promoten.

 

Een voorbeeld van SEO off-page is het publiceren van gastartikelen op blogs. SEO off-page is erop gericht om websites bekend te maken op sites met een groter bereik dan die van u. Het bereikt dit bijvoorbeeld door het verspreiden van inhoud met behulp van sociale netwerken en sites van derden. Dit is ook te bereiken door het publiceren van persberichten.

 

Deze acties zijn externe factoren, aangezien ze geen technische wijzigingen op uw website impliceren.

 

SEO en SEM zijn dus twee strategieën om met zoekmachineoptimalisatie te werken. Om deze reden raden wij, in de meeste gevallen, aan om beide technieken te gebruiken.

 

Voordelen en belang van SEO voor bedrijven

 

Blucactus- Tussen SEO en SEM - -voordelen-en-waarom-SEO-is-belangrijk-voor-bedrijven.Zoekmachineoptimalisatie is een techniek die sinds zijn verschijning is geëvolueerd. Tegenwoordig kan een online bedrijf niet overleven zonder SEO-professionals.

 

De definitie van SEO is zo geëvolueerd dat sommigen het al Search Experience Optimization noemen.

 

Deze naam verwijst naar een zoekmachine positionering, die gericht is op de gebruiker en het belang om hun ervaring te verbeteren.

 

Hieronder vertellen wij u waarom bedrijven SEO moeten implementeren:

 

  • Blucactus-A-next-we-vertellen-u-punt-voor-punt-waarom-bedrijven-SEO-nodig-hebben     Het heeft geen vervaldatum. Zoekmachineoptimalisatie is een betrouwbare marketingstrategie omdat het voortdurend wordt bijgewerkt en de effectiviteit ervan blijft bestaan.

 

Elke online zoekopdracht is afhankelijk van trefwoorden.

 

  •       Het is winstgevend. Vergeleken met andere methoden, zoals door Google Adwords gesponsorde advertenties, is SEO op lange termijn winstgevend voor populaire zoekopdrachten. Dit komt omdat er bij SEO geen vereisten zijn met betrekking tot de tijd waarin een link in de zoekmachines zit, noch wat de kosten ervan zijn. In die zin zijn de kosten per klik (CPC) in de eerste fase hoger dan bij andere strategieën, maar eenmaal toegepast blijven die kosten staan.

 

Zoekmachines hebben een aanzienlijk marktaandeel. Ongeveer 80% van de klanten beoordelen namelijk producten en diensten op de websites van bedrijven.

 

      Het genereert gekwalificeerd verkeer.

 

Blucactus- Tussen SEO en SEM - -Genereert-gekwalificeerd-verkeer-The-figure-SEODit bereikt men door in te spelen op de behoeften van de gebruikers. Als een website informatie bevat met betrekking tot alle vragen die in een sector voorkomen, zal het publiek toenemen en krijgt men meer klanten.

 

Als u bijvoorbeeld een blog heeft over digitale marketing en u alle onderwerpen behandelt over dit thema, zullen gebruikers naar uw site komen.

 

  •       Een SEO-specialist ontdekt wat die onderwerpen zijn en reageert zo snel mogelijk op verzoeken van gebruikers.

 

SEO is de beste manier voor uw gebruikers om u te vinden door middel van zoekopdrachten. Deze gebruikers zoeken naar wat u hen aanbiedt en de beste manier om hen te bereiken is via een zoekmachine.

 

Wat is beter, SEO of SEM? Het verschil tussen SEO en SEM

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - Wat-is-beter-SEO-of-SEM.SEO levert resultaten op middellange en lange termijn, maar deze resultaten blijven dan ook bestaan.

 

SEM maakt het mogelijk om in korte tijd zichtbaarheid te bereiken. Zodra de advertentiecampagnes echter niet meer worden betaald, verdwijnen de resultaten van de topposities.

 

Dus wat wordt het meest aanbevolen?

 

Het beste is om een ​​strategie te ontwerpen die de twee opties combineert. Op die manier kunt u een reeks SEM-campagnes uitvoeren terwijl het SEO-werk de doelstellingen en verwachte resultaten bereikt.

 

Dit is een uitstekende techniek om de zichtbaarheid van de producten en services van uw website op Google te vergroten. Het is bewezen dat het hebben van zowel Adwords als organische resultaten een groter aantal clicks oplevert, naast het versterken van de branding van uw merk.

 

Verschillen tussen SEO en SEM

 

Vervolgens leggen wij uit wat de verschillen tussen SEO en SEM zijn:

 

      Kosten, Tussen SEO en SEM

 

Blucactus-Cost.Bij SEM betaalt u elke keer dat een gebruiker op een advertentie klikt een specifiek bedrag. Hoe meer kliks, hoe hoger de kosten. Dit betalingsmodel heet PPC en verwijst naar de kosten per klik. Dit betekent dat u niet betaalt voor de keren dat de advertentie wordt weergegeven, maar voor de keren dat gebruikers erop klikken.

 

Bij SEO hoeft u niet voor elk bezoek te betalen zoals in het Google Adwords-platform. Dit betekent niet dat u niets betaalt. Het werk en de tijd die u besteedt aan het optimaliseren van een website om deze op natuurlijke wijze in de zoekresultaten te plaatsen, kan echter betere resultaten opleveren.

 

Blucactus-A-short-term-SEM-is-more-expensive-than-SEO-positioningOp korte termijn is SEM duurder dan SEO-positionering. Bijvoorbeel, op de middellange en lange termijn veranderen deze echter volledig.

 

Op korte termijn kan een SEM-campagne duurder worden omdat u een AdWords-expert moet inhuren en vanwege de campagne zelf. Op de middellange en lange termijn kan dit veranderen omdat uw investeringen minder kunnen worden.

 

SEO is niet een taak die u één keer op uw website uitvoert en u weer vergeet. Integendeel, Content Generatie is een taak waarbij u constant moet werken om deze regelmatig te publiceren en de informatie op uw pagina bij te werken. Bovendien is het optimaliseren van uw website een taak die u nooit mag weglaten.

 

      Tijd

 

Blucactus-weer.Bij SEO krijgt men vooral resultaten op lange termijn.

 

Bij SEM krijgt men bijna onmiddellijk resultaten.

 

Wij weten dat er momenten zijn waarop wij binnen enkele dagen één van de eerste SEO-resultaten kunnen behalen. Wanneer wij echter helemaal opnieuw beginnen, kunnen de resultaten enkele weken of maanden duren.

 

Door continu te werken, zullen wij altijd details observeren die wij kunnen verbeteren om uw website te optimaliseren volgens uw specifieke doelstellingen. Dit maakt het verschil tussen andere strategieën en SEO.

 

Waarom is er een vershil tussen SEO en SEM?

 

Dit is zo omdat zoekmachines ervoor willen zorgen dat uw project serieus en langdurig is. Het kan soms gebeuren dat u na optimalisatie werkzaamheden niet de zichtbare resultaten behaalt. Zo kan uw positionering ook stijgen wanneer u het het minst verwacht.

 

Hoe bereiken wij dit?

 

Door juiste en constante SEO-optimalisatie uit te voeren. Zet u daarom in om het voortdurend te verbeteren. Een hoge positie is namelijk makkelijk kwijt te raken.

 

Door middel van SEM-strategieën kan men binnen enkele minuten bovenaan de zoekresultaten verschijnen en alle SEO-resultaten overtreffen.

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - waarom-dit-zo-is

Dit zorgt ervoor dat men effectieve resultaten behaalt, zoals het verhogen van bezoeken en bijna onmiddellijk conversies.

 

      Geduld, Tussen SEO en SEM

 

Bij het starten van deze marketingstrategie is geduld hebben nodig. Resultaten zal men namelijk pas zien tussen de eerste en vierde maand na de implementatie. Daarom is het raadzaam om een ​​beetje geduld te hebben.

 

Men merkt misschien dat de verkopen in de eerste maand de kosten van de campagne nog niet hebben overschreden. Zolang men echter vooruitgang ziet en problemen oplost, betekent dit dat men goede op weg is.

 

      Meerdere strategieën implementeren

 

Sommige problemen zijn soms niet afhankelijk van de campagne waarop ze betrekking hebben, maar van de conversietrechter van het bedrijf. Daarom moet men verschillende strategieën in de praktijk brengen om van uw prospecten loyale klanten te maken. Bijvoorbeeld een interessant product of dienst, een scherpe prijs of een website met relevante content.

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - waarom-dit-zo-is-2Wij kunnen het ook vanuit een ander  perspectief zien, en dat is wanneer een nieuwe concurrent op de markt komt. Hier zal de concurrentie hun strategieën implementeren en het u moeilijk maken, inclusief het gebruik van onethische klik technieken, zoals Black Hat SEO.

 

Als de SEM-campagne eenmaal werkt, moeten wij deze niet zien als een strategie die SEO vervangt, maar als een complementaire strategie.

 

Zolang de campagne winstgevend is en u terugkerende en continue conversies, bezoeken of verkopen genereert, is het ideaal dat u deze blijft implementeren.

 

Een SEM-strategie is degene die de meeste conversies aantrekt en noodzakelijk is. Er zijn echter bedrijven waarbij de SEM-strategie erg beperkt is en SEO de meest gunstige optie is.

 

      CTR, Tussen SEO en SEM

 

Blucactus-CTR.Met betrekking tot SEO tonen verschillende onderzoeken aan dat de CTR, bekend als de klikfrequentie onder de vijfde positie, minder dan 5% is, wat het optimalisatiewerk kan beïnvloeden.

 

Als u op de tweede pagina met resultaten verschijnt, is het alsof u er niet bent, aangezien slechts 1% van de gebruikers op de tweede pagina kijkt. Het verschijnen in de eerste resultaten genereert  meestal een klikfrequentie van bijna 30%.

 

Bij SEM is er sprake van advertentiesystemen zoals AdWords, waarmee in de eerste 4 resultaten zeer hoge CTR’s kunnen worden behaald. Degenen die uitkomen in het TOP-gebied, kunnen cijfers bereiken van meer dan 10% en tot 30% met de eerste positie.

 

Sommige gebruikers klikken liever op organische resultaten dan op gesponsorde resultaten, omdat ze weten dat het advertenties zijn.

 

      Inhoud

 

Blucactus-ContentsBij SEO moeten men zoeken naar innovatie, uitbreiding, kwaliteit en relevantie.

 

Bij SEM moet men vooral naar relevantie zoeken. Daarnaast moet men zich commercieel richten op de inhoud.

 

Bij SEO is de inhoud van de pagina’s die in de eerste zoekresultaten verschijnen organisch en worden de sites gepositioneerd door de relevantie van de website binnen een bepaald thema en door de kwaliteit van de inhoud.

 

Om deze reden vindt de gebruiker eerder het antwoord op wat hij zoekt in organische zoekresultaten.

 

Een SEM-strategie heeft een duidelijk zakelijk doel. Daarom voldoet dergelijke inhoud meestal niet aan de behoeften van gebruikers die zoekopdrachten uitvoeren.

 

Waarom?

 

Het is puur een commerciële strategie, het is alleen bedoeld om te verkopen, niet om te onderwijzen.

 

Als u met SEM werkt, is het zeer raadzaam om specifieke pagina’s te hebben die erop gericht zijn de gebruiker te geven waarnaar hij op zoek is. Daarbij worden gebruikers naar conversies geleid, met behulp van calls-to-action. Evenzo moet de gebruiker het doel bereiken dat wij ons met de campagne hebben gesteld.

 

      Zichtbaarheid, Tussen SEO en SEM

 

Blucactus-zichtbaarheidSEO: er is geen garantie dat het in de eerste resultaten zal verschijnen.

 

SEM: vanaf het moment dat de campagne start, is het mogelijk om in de eerste resultaten te verschijnen.

 

Bij SEO kan niemand garanderen dat u op de eerste pagina met organische zoekresultaten of op een bepaalde positie op een bepaald moment zult verschijnen. Als iemand u dit verteld probeert deze persoon waarschijnlijk u te misleiden. Het kan ook zijn dat deze persoon onethische technieken gebruikt. Deze kunnen in de meeste gevallen tot zware straffen leiden.

 

SEO omvat gepland werk waarmee u binnen een redelijke periode resultaten kunt behalen die afhankelijk zijn van de populariteit van uw inhoud.

 

Blucactus-zichtbaarheidMen moet er echter van uitgaan dat de positionering maanden, zelfs jaren kan duren, en zelfs dan bereikt  men misschien niet altijd het doel.

 

Dit komt omdat concurrenten zich al een langere tijd konden positioneren of meer middelen hebben om hun bedrijven te promoten. In zo een geval is het beter om voor andere oplossingen te kiezen.

 

Als u in SEM de campagne correct optimaliseert, verschijnt u vrijwel onmiddellijk op de eerste pagina. U kunt dit succesvolle resultaat behalen als u goed investeert in de campagne. Op deze manier is SEM een betrouwbaar alternatief om uw zichtbaarheid snel te vergroten. Op lange termijn is het een kwestie van goed structureren en optimaliseren van de campagne.

 

      Rangschikking

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - RankingSEO: er zijn geen onmiddellijke grote veranderingen in uw positie in de ranking van resultaten.

 

SEM: de verscheidenheid aan posities kan constant zijn.

 

Bij SEO is er geen grote variatie in de posities in de ranglijst, aangezien het honderden elementen in overweging neemt, en het lastig is om belangrijke veranderingen teweeg te brengen.

 

Men ziet vaak grote veranderingen wanneer algoritmen van zoekmachines wijzigingen activeren die de verwerking van sommige signalen beïnvloeden. Dit gebeurt meestal een paar keer per jaar.

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - Ranking-2.pAls een website zich in een geweldige positie bevindt, zal het daarom moeilijk zijn om deze in een korte tijd te overwinnen. Een van de belangrijkste positionering factoren is de leeftijd van het domein, maar ook de versheid van de inhoud is van belang. Om de interesse van de lezer  te behouden, moet men waardevolle inhoud maken.

 

Oudere websites hebben bepaalde voordelen, maar recentere artikelen zijn dan weer relevanter.

 

Bij SEM zijn de veranderingen constant, want als een van de concurrenten hun aanbod wijzigt of de campagne verandert, zal dit de rangorde van de advertenties veranderen. Dit hangt af van een wiskundige formule die rekening houdt met het bod – de prijs aangeboden door de koper – en een kwaliteitsfactor die voor elke zoekopdracht wordt berekend.

 

      Meting, Tussen SEO en SEM

 

Blucactus- Tussen SEO en SEM - Meting.SEO is moeilijk om direct te meten. Om te weten of  men SEO goed uitvoert, heeft men wat tijd nodig om de voortgang te zien.

 

SEM is gemakkelijk te controleren vanwege de digitale tools die het proces van visualisatie van de prestaties vergemakkelijken.

 

Wij zullen het hieronder in meer detail uitleggen:

 

Bij het gebruiken van een webanalyse tool zoals Google Analytics, hebben wij gemerkt dat Google bij zoekopdrachten om privacy geeft.

 

Wat men in Google Analytics als ‘Niet opgegeven’ identificeert, verwijst naar de zoekwoorden, die Google niet kan verstrekken. Als een sessie is gestart, is het moeilijker om te weten voor welke zoekopdrachten  men verkeer genereert.

 

Blucactus-- Tussen SEO en SEM - MetingOm de statistieken met betrekking tot SEO-positionering te meten, kan men in plaats daarvan de tools voor webontwikkelaars gebruiken die zoekmachines ons bieden. In het geval van Google is dit Search Console.

 

Deze tool biedt ons bepaalde informatie over de posities en zoekwoorden die klikken hebben gegenereerd. De informatie is echter meestal onvolledig, waardoor het werk van de SEO-specialist wordt belemmerd.

 

Dankzij de tools die worden geboden door advertentie platforms zoals Google AdWords, kunt u in SEM beschikken over alle gegevens en statistieken van zoekwoorden en statistieken met betrekking tot een campagne.

 

Op deze manier kunnen wij gemakkelijk de zoekwoorden identificeren waarmee wij de meeste bezoeken en interacties krijgen. Ook kunnen wij in Google Analytics deze informatie volledig hebben, maar niet in realtime.

 

De eerste investering in AdWords kan handig zijn om te weten welke woorden worden gezocht, welke bezoekers naar onze website trekken en welke de beste converteren.

 

      Flexibiliteit, Tussen SEO en SEM

 

Blucactus-flexibiliteit.SEO is niet erg flexibel voor veranderingen.

 

SEM is juist zeer flexibel voor veranderingen.

 

Bij SEO-positionering moet u dagen of weken wachten voordat de wijzigingen zichtbaar zijn.

 

Om bijvoorbeeld een titel te wijzigen, moet de robot van de zoekmachine de pagina opnieuw scannen en het resultaat in zijn indexservers bijwerken. Dit kan enige tijd in beslag nemen. Om deze reden moet men voorkomen dat men regelmatig van titel verandert. Bij SEM wordt elke wijziging in de campagne onmiddellijk toegepast.

 

Sommige wijzigingen die wij kunnen aanbrengen, zijn het wijzigen van de teksten van de aankondigingen, het onderbreken van een zoekwoord dat ons geen goede resultaten oplevert, en het toevoegen van andere.

 

Tot slot wat is het verschil tussen SEO en SEM?

 

Wij hebben nu geleerd dat SEM een site snel op de eerste pagina kan plaatsen, maar dat de resultaten ervan afhangen van een te betalen bedrag. Zodra men stopt met betalen,  kunnen  de resultaten verdwijnen. SEO kan een website geleidelijk positioneren via een reeks organische strategieën.

 

Blucactus-flexibiliteit-2

Het hangt allemaal af van uw doelen en uw inhoud. Als u direct resultaat wilt en wat geld kunt uitgeven, raden wij SEM aan. SEM kan worden gebruikt wanneer u bijvoorbeeld snel iets moet verkopen, zoals een Valentijn Uitverkoop die beperkt is voor een datum. Als u er echter liever organisch komt, dan is SEO wat u nodig hebt. SEO werkt het beste voor doelen op lange termijn, zoals het verkopen van diensten en / of producten het hele jaar door.

 

Vergeet niet dat u beide tegelijkertijd kunt gebruiken. Op die manier kunt u een solide strategie creëren die uw website naar de top zal brengen.

 

Bent u op zoek naar SEO, dan kunt u direct contact met ons opnemen. Wij hebben een gespecialiseerd team en wij kunnen u helpen uw doelen te bereiken.

 

Wij zijn BluCactus, wij zorgen voor het ontwerpen van de oplossing van al uw problemen. Zoals gezegd begeleiden wij u tijdens het hele proces en garanderen u succesvolle resultaten in realistische termen.

 

Als u dit artikel leuk vond, kunt u zich abonneren op onze dagelijkse nieuwsbrief over digitale marketing. Vergeet ons niet te volgen op onze verschillende social media.

Vraag nu een gratis offerte aan om uw SEO of SEM campagne op te zetten en uw inkomen te verhogen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *