BluCactus - Strategisch plannen voor modeshows - title

Leer alles over strategisch plannen voor mode-evenementen! Een mode-evenement is niet zomaar een evenement. Het is meer dan alleen iets groots dat op een bepaald moment gebeurt voor vermaak. Het is een strategie  die merken gebruiken voor hun marketing en communicatieplannen.

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -MediatorEvenementen helpen merken om een ​​gesegmenteerd publiek te bereiken en vervolgens de bekendheid te krijgen waar ze naar streven.

 

Op dezelfde manier stelt het hen ook in staat zichzelf op de markt te positioneren.

 

Hierbij moeten bedrijven echter rekening houden met enkele specifieke acties binnen een communicatieplan.

 

Daarnaast kunnen merken ook evenementen organiseren voor commerciële en promotionele doeleinden.

 

Het moment waarop de klant het meest heeft gewacht

 

BluCactus - Het moment waarop de klant het meest heeft gewachtIn de mode-industrie spelen evenementen een belangrijke rol dankzij hun ambitieuze karakter. Bovendien is dit ook het moment waarop het merk zoveel mogelijk tools kan inzetten om de aandacht van klanten te trekken.

 

Op dezelfde manier kan het veel dingen in ons leven en in onze samenleving laten zien. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

 

  • Levensstijl
  • Cultuur
  • Traditie
  • Behoeften
  • Toestand
  • Verlangen
  • Verhalen

 

Blucactus-voor-klanten-en-meningDeze maken deel uit van een van de 4 E’s van marketing, namelijk ervaring. Merken moeten dus een evenement creëren dat de best mogelijke ervaring kan bieden. Hiervoor moeten ze zelfs  op de kleinste details letten.

 

Achter een uitnodiging zit bijvoorbeeld een heel proces. Om het te creëren moest het modemerk onder andere plannen, communiceren, ervaring delen, strategieën opstellen en marketing uitvoeren. Dit alles met als doel om meer dan alleen een kledingstuk  te verkopen.

 

Onthoud dat wanneer u besluit om een evenement te organiseren, u het prestige van het merk creëert. Alles is dus mogelijk, er zijn geen grenzen. Dit alles dankzij dit nieuwe tijdperk waarin mensen dol zijn op het ervaren van innovatie.

 

Strategisch plannen voor mode-evenementen – Soorten evenementen

 

Blucactus-Event-The-big-day

Evenementen kunnen veel kenmerken hebben.

 

Dit is vooral afhankelijk van het product dat u wilt promoten.

 

Wij zullen ze echter onderverdelen in een eenvoudige lijst met categorieën.

 

Zodat u ze voor toekomstige evenementen kunt gebruiken.

 

 

 

Strategisch plannen voor mode-evenementen, Modeshows voor de pers

 

  • BluCactus - PersconferentiePers reis: dit is gericht op het bereiken van indruk in de media en om meningen te creëren. Hiervoor plannen merken een reis voor een groep journalisten, redacteuren en influencers.
  • Open dagen: dit zijn net “showrooms”. Hier presenteren bedrijven hun producten, collecties of diensten aan een zeer beperkte groep gasten. Veel van deze gasten zijn afkomstig van de pers, stylisten, bloggers of influencers.

 

Dit soort evenementen zijn er om aanwezigheid te genereren op televisie en om product opdrachten te ontvangen.

 

  • Persconferentie: Kort gezegd is een persconferentie een bijeenkomst waar journalisten en gasten aanwezig zijn om belangrijke uitspraken van de ontwerper, de creatief directeur of de verantwoordelijke persoon te horen.

 

 

Blucactus-persconferentieVoor klanten en meningen

 

  • Catwalks: dit zijn de belangrijkste en meest voorkomende evenementen. De reden hiervoor is dat ze erg geliefd zijn. Dit stelt merken in staat  om hun doelstellingen te bereiken. Kortom, catwalks kunnen:
  • nieuwe collecties promoten
  • het merk bekendheid geven
  • Helpen met het opbouwen van de essentie van de ontwerper
  • Dewaarden van het merk opbouwen

 

 

 

 

Evenementen voor bloggers en influencers

 

BluCactus - Evenementen voor bloggers en influencersBij dit evenement zijn vooral mode bloggers en influencers aanwezig. Hun taak is dan om hun ervaringen op sociale media te delen, waardoor ze een geweldige marketingstrategie vormen. Het is dus heel gebruikelijk dat merken een unieke ervaring bieden in ruil voor advertenties.

 

  • Beurzen: hiermee kunnen merken het grote publiek bereiken, wat vervolgens leidt tot een toename van hun verkoop. Wij kunnen ze ook wel mega-events noemen.

 

Als u meer wilt weten, kunt u  deze video bekijken. In het filmpje zijn verschillende afbeeldingen te zien van een ongelooflijke beurs voor duurzame mode in Duitsland:

 

 

  • BluCactus - showroomsShowrooms: merken hielden ze vaak in grote kamers of ruimtes zoals kleine optochten of presentaties. Het zijn privé-evenementen voor exclusieve kopers of klanten.

 

Deze laten het product op een intieme manier zien.

 

Dit zorgt er op zijn beurt voor dat de klant direct contact heeft met de kledingstukken voordat hij de aankoopbeslissing neemt.

 

 

 

Blucactus-Street-evenementen

Straat Evenementen

 

Dit soort evenementen zijn de afgelopen jaren erg populair geworden vanwege de versheid en de impact die het op het publiek heeft.

 

Mode-evenementen in beroemdste straten of steden zijn vooral interessant.

 

Ze zijn dus een geweldige optie om collecties of producten te tonen.

 

Bovendien geven ze veel om over te praten.

 

Een product lanceren

 

BluCactus -Een product lancerenDit type evenement verwijst naar testers van het nieuwe product van het merk.

 

Hiervoor kan een merk het doen als beurs of als verkooppunt.

 

Aangezien het gemeenschappelijke doel de marketing van het genoemde product is, is het de beste optie om dit vanaf het begin te verkopen.

 

De beste strategie voor een veilige verkoop is om op een verrassende en gedenkwaardige manier te profiteren van de ervaring die u de consument vanaf de lancering kunt bieden.

 

Strategisch plannen voor mode-evenementen, Educatieve evenementen

 

BlucactuStrategisch plannen voor modeshows -s-IdeasEen ander soort evenement dat een modebedrijf zou kunnen houden zijn bijvoorbeeld  educatieve evenementen.

 

Deze zijn ook populair omdat het merken de kans geeft om te vertellen hoe goed ze zijn voorbereid in een specifieke sector.

 

Mensen het voordeel van leren aanbieden, is altijd een goede keuze.

 

Waarom? Omdat het het merk een goede reputatie geeft en voor verbetering zorgt. Wij raden u echter aan om dit soort evenementen pas te organiseren als u al succesvol bent. Op deze manier zijn mensen meer geïnteresseerd in hoe het merk zo is geworden.

 

Blucactus-WorkshopsNu zullen wij u twee van de meest voorkomende vertellen.

 

  • Workshops: Dit vindt plaats met een beperkte groep mensen. Hier nodigen organisatoren specialisten uit het gebied uit om specifieke activiteiten uit te voeren en hun kennis te delen. Op deze manier kan iedereen er deel van uitmaken. Dit maakt dus plaats voor een prettige uitwisseling van nieuwe kennis, vaardigheden en meningen.
  • Masterclass: Dit zijn lessen die worden gegeven door een professional die gespecialiseerd is in een bepaald onderwerp. Het zijn vaak lessen van één dag en duren tussen de één en drie uur.

 

 

 

Andere moderne evenementen: BTL-acties

 

BlucactusStrategisch plannen voor modeshows --soorten-evenementen-hoe ze te classificerenBTL-acties of guerrillamarketing baseren al hun succes op creativiteit, constante innovatie en het genereren van impact.

 

Het verschil met niet-traditionele evenementen is dat het niet mogelijk is om een ​​gastenlijst samen te stellen. Dit betekent dat u geen controle heeft over dit aspect. Alles hangt dus af van het werk van de organisatoren en de verrassing factor.

 

U moet echter rekening houden met enkele belangrijke stappen voor de strategische planning. Op deze manier vermijdt u de strikte planning van het doel.

 

Het doel hiervan is om onmiddellijke impact en feedback van het publiek te krijgen. Dit als gevolg van de verrassingen met betrekking tot het modemerk.

 

BTL-deeltypes

 

  • BluCactus - BTLAmbient marketing: deze strategie omvat het zichtbaar maken van alledaagse elementen van de omgeving om de boodschap en de essentie van het merk over te brengen.

 

Dit lijkt dus lichtelijk op buitenreclame. Het verschil is echter dat het geen traditionele elementen zoals hekken gebruikt. De reden hiervoor is dat dit niet origineel is.

 

  • Flashmobs: dit zijn snelle en onaangekondigde acties die een publiek op een specifieke plek verrassen. Dit kunnen bijvoorbeeld een dans, een show of een lied zijn. Een merk kan door een flashmob enorm veel publiciteit krijgen, omdat mensen zulke evenementen vaak delen, omdat ze het bijzonder of opvallend vinden.

 

Zoals u kunt zien, is dit dus een eenvoudige en snelle strategie. Het heeft echter een grote kans om viraal te gaan, dit kan goed of slecht zijn.

 

  • Blucactus-Pop-up-winkelsPop-up stores: dit zijn tijdelijke winkels die op een bepaalde plek voor een beperkte tijd aanwezig zijn. Het zijn dus ruimtes die merken omzetten in verkooppunten die speciaal voor de gelegenheid zijn ontworpen. Het doel is om het product op de markt te brengen door krachtige exclusieve winkelervaringen te bieden.

 

Lees aandachtig!

 

Alle evenementen moeten een uitstekend communicatieplan hebben.

 

Alleen op deze manier bereikt u de zichtbaarheid en verspreiding die u altijd al wilde hebben.

 

BluCactus -Lees aandachtig!

Om bekend te worden, moet u de impact van uw merk verbeteren.

 

Hiervoor moet u onder andere de media, het web, sociale media en blogs gebruiken.

 

Het plannen van een evenement heeft veel inspanning nodig, maandenlange vergaderingen en belangrijke beslissingen.

 

Zo laten wij u in eenvoudige, maar effectieve stappen zien hoe u uw mode-evenement kunt organiseert.

 

Strategische planning voor een mode-evenementen

 

Blucactus-Word-een-Excellent-ScorerVoordat u de touwtjes in handen neemt om een ​​evenement te plannen, moet u uzelf trainen.

 

Hiervoor moet u rekening houden met de vier vaardigheden die een planner moet hebben.

 

Belangrijk!

 

U moet alle activiteiten die u gaat uitvoeren in delen (pre-event, event, post-event) opsplitsen.

 

Dit is de sleutel om alle details te behandelen en niets te missen.

 

  • Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -probleemoplossing-en-snelheidWord een uitstekende scorer. Vergeet niet om belangrijke gegevens in uw notities op te schrijven. Bovendien moet u absoluut alles weerspiegelen in uw planningsprogramma.

 

  • Problemen oplossen en snelheid. Het is nodig om problemen op te lossen die zich onderweg voordoen. Als de evenementen erg groot zijn, is de kans dat er zich ongelukken voordoen erg groot.

 

  • Bemiddelaar. U moet leren bemiddelen met uw team, aangezien u niet alles alleen kunt doen. U moet dus activiteiten definiëren en erin slagen uw team te begeleiden, motiveren en helpen. Dit is de enige manier waarop u alles kunt bereiken.

 

Fasen voor een goede planning

 

BlucactusStrategisch plannen voor modeshows --Pre-evenement

Wij kunnen de planning van een evenement, ongeacht de sector, opdelen in drie delen of fasen.

 

Pre-evenement

 

Het pre-event is de hoofdfase.

 

Hier ontwikkelt u creatieve ideeën om te weten hoe u direct contact met consumenten kunt krijgen.

 

Niet alleen dat, maar u zult ook moeten bedenken hoe u het DNA van het merk gaat laten zien.

 

BlucactusStrategisch plannen voor modeshows --communicatie-strategie+½n

Dat is niet alles!

 

U kunt onder andere ook leren hoe u communicatiekanalen tot stand brengt.

 

Punten die u in het pre-event moet definiëren:

 

  • Aanvraagformulier: dit wordt rechtstreeks ingevuld met de klant of de afdeling die verantwoordelijk is voor de uitvoering van het evenement. Op dit punt zullen ze praten over het product, het merk, de achtergrond van eerdere evenementen, meningen, ideeën, uitgevoerde marketingstrategieën, communicatielijnen, enz.

Definieer de details die zullen volgen

 

  • Strategisch plannen voor modeshows - planningType evenement: selecteer het type evenement uit de lange lijst die wij al eerder noemden. Denk eraan om degene te kiezen die het beste bij uw mogelijkheden en behoeften passen.
  • Budget: budgettering is het belangrijkste onderdeel van planning. Zoals wij al zeiden, zou dit moeten passen bij het door uw geselecteerde evenement type.
  • Doelstellingen: definieer één voor één duidelijk de doelstellingen die u wilt bereiken.
  • Concept: bepaal het concept van uw evenement. Vraag uzelf hiervoor af waar het over gaat? Wat wilt u overbrengen? Hoe wilt u dat het publiek het ziet? Dit alles moet in overeenstemming zijn met de essentie van het merk.
  • Activiteiten: definieer alle activiteiten die u op het evenement voor uw gasten wilt doen. Dit kan bijvoorbeeld een toast zijn, een show of een diner. Markeer ze allemaal zonder ze als vanzelfsprekend te laten.
  • Ideeën: stel alle creatieve en nieuwe ideeën op. Alle evenementen zitten vol geweldige ideeën, beperk uzelf dus niet. Verzin ideeën voor alles, van hoe uw gasten binnenkomen tot hoe ze zullen vertrekken.
  • Doel: het is uiterst noodzakelijk om uw doel te bepalen. Wie wilt u dat het evenement bezoekt?
  • Communicatiestrategieën: wij zullen de communicatiestrategieën hieronder uitleggen.

 

Dit zijn belangrijke aspecten om rekening mee te houden om uw evenement beroemd te maken en zodat het werk niet voor niets is geweest.

 

Strategisch plannen voor mode-evenementen – in deze lijst hebben wij ook

 

  • Blucactus-datum-tijdDatum en tijd: deze twee aspecten, hoewel ze onbelangrijk lijken, moeten zorgvuldig worden gedefinieerd. De tijd en datum van het evenement kunnen niet samenvallen met andere. Het wordt ook niet aanbevolen om het op dezelfde dat te doen als nationale feestdagen.
  • Locatie: de locatie moet passen bij het type evenement, het aantal gasten en de essentie van het merk. Het moet zelfs passen bij het product of de collectie die wordt gelanceerd. Als u dus een plaats kiest, moet u nadenken over waar de gasten binnenkomen en vertrekken. Denk eraan om ook rekening te houden met de activiteiten die u wilt houden.
  • Bereikbaarheid: u moet ook rekening houden met hoe uw gasten op de bestemde plaats zullen komen. Denk dus onder meer aan de afstand en duur, of er complicaties zijn om er te komen en het verkeer.
  • BluCactus - DUURDuur: bepaal de duur van het evenement, alles hangt af van uw creatieve ideeën.
  • Gasten: maak een lijst van de klanten, influencers, bloggers en media die het evenement zullen bijwonen. Definieer de uitnodigingen voor elk en onthoud dat ze hun aanwezigheid moet laten bevestigen.
  • Montage: ontwerp  hoe de locatie eruit zal zien; lichten, benodigde apparatuur zoals microfoons, decoraties, tafels, stoelen, plaatsen voor speciale activiteiten en meer.
  • Schedule of Timing: hier definieert u alle activiteiten. Wij raden u aan om 3 schema’s te hebben. De ene bepaalt de montage van het evenement voor u. De tweede geeft de activiteiten op de dag van het evenement aan met alle nodige details. En een derde zal de demontage van het evenement aangeven.

 

Elk lid van het team moet deze tool hebben, zodat er geen misverstanden zullen plaatsvinden.

 

Enkele opmerkingen om rekening mee te houden

 

BlucactusStrategisch plannen voor modeshows --Brief-o-aanvraagformulierWij raden aan om de tijd van het evenement goed te analyseren voor een succesvol resultaat, het mag niet te krap of te lang zijn.

 

Noodzakelijke diensten:

 

nadat u al het bovenstaande heeft gedefinieerd, is het tijd om contact op te nemen met de leveranciers die u de relevante instrumenten zullen verstrekken.

 

Onthoud dat alle acties voorafgaand aan het evenement zullen variëren afhankelijk van de activiteiten die u besluit uit te voeren, maar de genoemde zijn essentieel.

 

De grote dag!

 

BlucactusStrategisch plannen voor modeshows --activiteitenDe meest verwachte dag is aangebroken, de dag van het evenement. Dit wordt de spannendste dag van de planning, aangezien er geen tijd is voor fouten.

 

Strategieën die bij het plannen worden aanbevolen:

 

  • Controleer een of twee dagen voor de grote dag de timing, de functies van iedereen en verduidelijk twijfels.
  • De toelichting en het activiteitenprogramma mogen niet ontbreken. Dit betekent dat iedereen ze moet hebben, ook jij en elk lid van het team.
  • Als de ruimte erg groot is, raden wij aan om een ​​communicatiemiddel tussen de leden te hebben, zoals radio’s.

 

Een andere aanbeveling is om  wat basisgereedschappen mee te nemen. Wij verzekeren u dat ze nuttig zullen zijn in moeilijke tijden. U moet dus gereedschappen bij de hand hebben zoals naald en draad, lijm, plastic tape, spelden, potlood, notitieboekjes, onder anderen.

 

Post-event, het laatste onderdeel van de planning

 

Blucactus-Post-event-laatste-facet-van-planningAls het evenement helemaal voorbij is, zou u kunnen denken dat hier alles eindigt.

 

Dit doet het echter niet.

 

Er is nog een laatste stap om te bepalen of het een succes of mislukking zal zijn.

 

Het post-evenement is de analyse en voltooiing van het evenement.

 

Normaal gesproken zijn er afdelingen met verschillende toewijzings activiteiten die moeten worden uitgevoerd om deze stap te voltooien.

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -De-commerci+½le-afdelingDe commerciële afdeling.

 

Het is onder meer verantwoordelijk voor de analyse van de resultaten van meningen, verkregen feedback, voorstellen, behaalde en niet behaalde doelstellingen en effectieve strategieën.

 

Dit verklaart het succes of de mislukking van het evenement.

 

U dient analyses nauwkeurig uit te voeren. U moet dus de prestaties en fouten markeren om een ​​achtergronddossier te hebben waarmee u fouten in de toekomst kunt verbeteren.

 

BlucactusStrategisch plannen voor modeshows --De-productie-afdelingDe productie afdeling.

 

Dit komt in de vorm van een analyse van hoe het team het heeft gedaan.

 

Het zal u dus vertellen of de leden aan hun activiteiten hebben gewerkt.

 

Of ze het positief hebben gedaan, of er enige moeilijkheid was bij het werken en meer.

 

 

BlucactusStrategisch plannen voor modeshows --De-administratieve-afdelingDe administratieve afdeling.

 

Het is belangrijk om te letten op onkosten, rekeningen of nog te betalen contracten.

 

Bovendien is dit de afdeling die de analyse van de inkomsten van het evenement zal dragen en leveren.

 

Zodra de rapporten met alle uitgevoerde en gedeelde onderzoeken afgerond zijn, sluiten wij het evenement uiteindelijk in zijn geheel af.

 

 

Strategisch plannen voor mode-evenementen – Communicatiemiddelen in de mode

 

BlucactuStrategisch plannen voor modeshows -s-communicatie-tools-in-fashionZoals wij in dit bericht hebben vermeld, zijn communicatielijnen erg belangrijk en mogen ze niet buiten beschouwing worden gelaten.

 

Zonder communicatie zou een evenement onopgemerkt blijven en zou alle moeite die erin wordt gestopt, verspild zijn.

 

Er zijn verschillende activiteiten die media-aandacht creëren. Dit zijn tools die dienen om het merk bekend te maken en externe meningen te beïnvloeden.

 

Vervolgens geven wij u een lijst met communicatiemiddelen en hoe u deze kunt toepassen. Op deze manier zorgt u ervoor dat de strategische planning van uw evenement in overeenstemming is met deze stap.

 

Belangrijke communicatiemiddelen

 

Persbericht:

 

BlucactusStrategisch plannen voor modeshows --PersberichtDit korte en nauwkeurige document met treffende bewoordingen zal aan de media worden bezorgd om hun aandacht te trekken.

 

Het moet bestaan ​​uit: een kop, een ondertitel, een lead, hoofdtekst, afsluiting, contactpersoon en afbeeldingen.

 

De media waar het naar zal worden verzonden, moet bekend zijn.

 

Wij raden aan om het op een gepersonaliseerde manier te verzenden. Dit komt omdat als het via de e-mail wordt verzonden, het tussen e-mails verloren kan gaan.

 

Persmap:

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -Press-DossierHet bestaat uit een persmap met gedetailleerde en uitgebreide informatie over het evenement en wat erin wordt getoond.

 

Het is gebruikelijk om het dossier op de dag van het evenement  te leveren.

 

Veel merken maken een ​​nieuw en innovatief dossier om aan de pers te leveren.

 

De meeste mensen zijn van mening dat het een cd moet hebben met foto’s met hoge resolutie dat optimaal is voor media.

 

Blucactus-voor-klanten-en-meningU kunt een klein detail van het merk bevestigen dat betrekking heeft op de collectie die het presenteert.

 

Het moet bevatten:

 

  • Hoesje
  • inhoudsopgave
  • Informatie
  • Bedrijfspresentatie
  • Gegevens die wij willen vertellen die de journalist dienen
  • Foto’s
  • Contacten

Persoproep:

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -Call-for-pressDit is de uitnodiging die wij naar de media sturen als wij erin geïnteresseerd zijn dat ze onze evenementen bijwonen en een verslag uitbrengen. Om de media aanwezig te laten zijn, moet er ruim van tevoren en een paar dagen voor het evenement een herinnering worden verzonden.

 

Er moet eerst een per oproep worden gestuurd naar onder andere  influencers, mensen van belang en kopers. Later, na ontvangst van hun bevestigingen, zullen ze naar de pers en media worden gestuurd.

 

Hierin moet men de reden voor het evenement, datum en tijd, de plaats waar het zal plaatsvinden, een lijst met speciale bezoekers en contactgegevens vermelden.

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -InterviewsSollicitatiegesprekken:

 

Deze communicatiestrategie wordt vooral gebruikt door journalisten.

 

Dit komt omdat ze erg handig zijn als er iets nieuws te vertellen is.

 

Bedenk dat het belangrijk is om wat nieuwsgierigheid in de media te wekken.

 

Op deze manier maakt u ze geïnteresseerd om meer te weten over de ontwerper of de persoon die verantwoordelijk is voor het merk of de collectie.

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -Digital-ToolsDigitale tools:

 

Alle evenementen moeten uitstekende digitale communicatiekanalen hebben.

 

Het promoten van een evenement dat geen gebruik maakt van digitale kanalen, zal een geweldige kans verspillen.

 

Via social media kunt u belangrijke doelstellingen behalen zoals positionering, volgers, deelname en impact van het evenement vergroten.

 

Ze helpen ook om een ​​sterke en opvallende branding te creëren.

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -autoriteitOnder de kwantitatieve doelstellingen waarmee u rekening kunt houden, hebben wij:

 

  • Autoriteit: definieer een minimum aan gewenste vermeldingen van het merk in verschillende profielen en kanalen. Dit kan naar voren worden gebracht door hashtags en vermeldingen.
  • Invloed: zorg voor een minimale groei in volgers in de verschillende digitale kanalen.
  • Participatie: definieer een minimum aan interacties van volgers of profielen met merk profielen.
  • Verkeer: stel het minimum aantal bezoeken in dat via alle sociale media kanalen moet worden gegenereerd

 

Meest gebruikte APP’s voor teamwerk

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -AsanaTechnologie kunnen wij natuurlijk niet achter ons laten. Er zijn veel tools, zoals mobiele apps waarmee u taken kunt organiseren, sturen en verdelen onder uw wijkteam.

 

Hier laten wij  een lijst met de meest interessante achter;

 

Asana

 

Deze app is perfect voor het plannen van uw taken en zelfs voor het delen van taken met uw team. Het is een perfecte en gebruiksvriendelijke organisatie tool waarmee u al uw taken kunt onthouden.

 

Bekijk de volgende video om het gebruik ervan te leren.

 

BluCactus - Strategisch plannen voor modeshows - microsoftMicrosoft Teams

 

Deze app kan op uw telefoon worden gedownload. Hiermee kunt u onder meer programmeer plannen ontwerpen met uw team.

 

Gidsen voor vergaderingen en kaarten. Bovendien is dit ook een uitstekende optie voor telewerken.

 

Wij laten u een link achter zodat u deze app kunt leren gebruiken.

 

 

blucactus - Strategisch plannen voor modeshows - bitrixBitrix24

 

Een app die u meer dan 35 tools biedt om projecten op een georganiseerde manier te beheren.

 

Dit instrument is het meest compleet op internet.

 

Het helpt u om een ​​optimale interne en externe communicatie met uw medewerkers en klanten te onderhouden. Zo laat u geen details achterwege.

 

Omdat wij willen dat u over de nodige kennis beschikt voor de toekomst van uw evenement, laten wij u de link naar een bitrix24 tutorial achter.

 

 

BluCactus, uw bondgenoot in digitale marketing

 

Strategisch plannen voor modeshows - contactHet internationale marketingbureau BluCactus bedient klanten over de hele wereld. Onze specialiteit? Het creëren van websites en SEO-positionering bij online zoekopdrachten. Bovendien is onze groep experts toegewijd om bedrijven en merken te helpen slagen in een van de meest concurrerende sectoren op de markt, de digitale wereld.

 

BluCactus begeleidt u bij elke stap die uw merk zet. Dit gaat van het creëren van de branding van uw bedrijf tot het creëren van content. Onze focus ligt op het ondersteunen van u bij de ontwikkeling van uw website of het beheren van uw accounts op social media.

 

Dit online marketingbureau, gevestigd in Amsterdam, probeert uw imago als merk te versterken en naar een hoger niveau te tillen. Wacht niet langer met de hulp van de beste specialisten in digitale marketing en neem contact met ons op via onze social media of website.

 

Als u op de hoogte wilt blijven van de wereld van digitale marketing, nodigen wij u uit om te abonneren op onze maandelijkse nieuwsbrief.

 

Wees de eerste die de beste informatie heeft!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *