Hoeveel kost Google Ads? Alles over de sleutel tot uw succes

BluCactus - Google Ads-campagne - title

Hoeveel kost Google Ads?

Een gids voor de prijzen van Google Ads.

Hoeveel kost Google Adwords? Het hangt allemaal af van het type bedrijf en het aantal klikken die u wilt bereiken.

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -hoeveel-een-bedrijf-besteedt-aan-Google-advertenties (1)Een advertentie campagne in Google Ads (Google Adwords) kan € 3 per klik binnen het zoeknetwerk systeem kosten, maar dit ligt zoals wij al zeiden aan verschillende factoren. 

 

Als u een Display Netwerk huurt, kan dit u ongeveer €0,94 kosten. Houd er rekening mee dat bepaalde zoekwoorden doorgaans een hogere prijs hebben, die gemiddeld niet minder dan € 47 per klik kosten.

 

Hoeveel kost Google Ads voor kleine of middelgrote ondernemingen?  Een belangrijk ding om te weten is dat de exacte prijs van Google Ads, vooral voor kleine bedrijven of kmo’s, bijna niet in te schatten is. Dat komt omdat deze budgetten zijn gemaakt op basis van uw belangrijkste doelstellingen.

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -Advertising-in-Google-prijzen-2Daarnaast worden de kosten van Google Adwords bepaald door de zoekwoorden, het land en de doelgroep die u wilt targeten.

 

In dit bericht leggen wij uit wat Google Ads is, hoe het werkt en ook welke factoren van invloed zijn op de kosten van Google Adwords. Als u een beginner bent op het gebied van PPC- of CPC-termen, blijf dan lezen voor meer informatie over de wereld en prijzen van Google Ads.

 

Hoeveel moet een bedrijf betalen om op Google te adverteren? Deze vraag is belangrijk om te beantwoorden om vervolgens met uw marketing campagne te starten. Er is echter niet een eenvoudig antwoord dat bij elk bedrijf  past. De kosten van Google Adwords zijn om deze reden gebaseerd op de specifieke behoeften van een bedrijf.

 

Op zoek naar een Google Ad-bedrijf in Amsterdam? Neem contact met ons op om een ​​budget te maken dat aan uw zakelijke behoeften voldoet.

 

Vervolgens zullen wij de factoren beschrijven die van invloed zijn op de prijs van Google Ads.

 

Blucactus-wat-elementen-bepalen-de-kosten-van-uw-advertentieGoogle Ads: wat bepaalt de kosten van uw advertentie?

 

  1. Het type product of dienst die u wilt verkopen.
  2. De populariteit van de zoekwoorden die u wilt gebruiken.
  3. De grootte van uw bedrijf
  4. De kwaliteitsbeoordeling van uw advertenties.

 

Wij zullen nu uitleggen wat dit betekent, zodat u een idee  krijgt van het geschatte budget van Google Ads. Als u echter de kosten van uw marketingcampagne van BluCactus Google Ads Services Agency wilt weten, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen voor een gratis offerte.

 

In de volgende tabel laten wij u een geschatte prijs zien voor Google-Ads:

 

ALGEMENE CONCEPTEN

EERSTE STAP

BASIS

PROFESSIONEEL

GEAVANCEERD

Direct investerings budget in advertenties.

Het maandbudget is het gemiddelde bedrag dat u bereid bent om elke maand te investeren door een account aan te maken dat Google rechtstreeks factureert.

Tot €500 per maand €500 tot

2.000

Meer dan €2,00 tot maximaal 5.000 €5,000 tot 7,000
Advertentiegroepen

Het aantal advertentiegroepen is een schatting. Uw persoonlijke SEM-marketingconsulent kan dit aantal verhogen om de relevantie en efficiëntie van het account te vergroten. Dit hangt echter af van het type campagne en strategie.

10 20 20-40 40-60
Advertenties door elke advertentiegroep

Het aantal advertenties is een schatting. Uw persoonlijke SEM-marketingadviseur zal verschillende advertenties maken en roteren. Deze zullen afhangen van uw strategie om de aandacht van mensen te trekken. Hierdoor kunt u bepalen welke advertenties het meest geschikt zijn voor de conversie van uw bedrijf.

3 3 4 4
  • Geavanceerd zoeken op trefwoorden in het zoeknetwerk.
  • De sleutelwoorden van de campagne.
  • Het aantal trefwoorden.
  • Het is een schatting.
  • Display Netwerk – Handmatige plaatsingen.
  • Display Netwerk: segmenteer uw doelgroep op basis van onderwerpen, interesses, geslacht en leeftijd.
  • Superieure element status.
50 200 400 800

 

Niet elk bedrijf heeft dezelfde prijs. U moet daarom rekening houden met de factoren die wij hierboven beschreven hebben. Op deze manier weet u hoeveel geld u in uw marketingstrategie voor zoekmachine advertenties moet investeren.

 

Adverteren op Google en prijzen: Hoeveel kost Google-Ads?

 

Blucactus-Advertising-in-Google-prijzenDe kosten van de dienst die bekend staat als Google Ads (Google Adwords) zijn afhankelijk van verschillende variabelen.

 

In dit artikel leggen wij uit wat deze variabelen zijn en wat hun invloed is op de kosten van uw advertenties. Hiervoor zullen wij de concepten classificeren die u nodig heeft om een ​​realistisch budget te creëren voor Google Ads.

 

Als u deze blog leest, weet u misschien bijna niets over PPC en als gevolg daarvan heeft u veel vragen over hoe deze dienst werkt. Laten wij dus eerst definiëren wat PPC is.

 

Blucactus-Google-Ads-prijsPPC is een afkorting voor Pay Per Click. In een PPC-advertenties service, zoals Google Ads, betaalt u alleen elke keer dat een gebruiker op uw advertenties klikt.

 

Blijf lezen om alles te weten te komen hoeveel Google ads kost en hoe het werkt. Wij zijn er om u te helpen begrijpen hoe dit populaire Google-advertentiesysteem werkt. U kunt dus uw vragen achterlaten in het contactformulier en wij zullen zo snel mogelijk reageren.

 

Er zijn twee vragen die onze gebruikers ons vaak stellen: hoeveel kost Google Ads? En hoeveel kost adverteren op Google? Zoals wij eerder zeiden, is het geven van een concreet antwoord op deze vragen afhankelijk van de specifieke situatie van elk bedrijf.

 

Wij zullen deze factoren hieronder in detail beschrijven. Om de vraag te beantwoorden, hebben wij deze gids gemaakt. Met behulp van dit kunt u weten hoeveel geld u in uw eerste digitale marketing campagne zult investeren.

 

Google Ads-prijs: overzicht van de factoren die van invloed zijn op de kosten van Google Ads

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -Begrijpen-hoe-Google-Ads-werktVoordat wij beginnen, zullen wij elk punt dat wij in de tekst bespreken, samenvatten. Dit zijn de factoren die de kosten beïnvloeden:

 

Google Ads (Google Adwords) is gebaseerd op een veilingsysteem. Het beloont om deze reden bedrijven met hoogwaardige advertentiecampagnes. Hoe beloont Google deze bedrijven? Met lagere prijzen en betere advertentie positioneringen. Bovendien hebben ze controle over alle aspecten van hoe hun Google Ads-budget wordt gebruikt.

 

Enkele tactieken om dit te bereiken zijn om geografische specificatie en advertenties te beperken tot bepaalde apparaten en om advertentieplanning te gebruiken.

 

Hoeveel kost Google Ads? De gemiddelde Google Ads kosten per klik liggen tussen €1 en €3 in het zoeknetwerk en de kosten per klik in het Display Netwerk zijn één euro. Het zoeknetwerk toont uw advertenties op de zoekmachine, terwijl het Display Netwerk ze weergeeft op sites die zijn aangesloten bij Google.

 

 De duurste zoekwoorden

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -hoeveel-kost-het-om-te-adverteren-in-AdWordsHoeveel kost Google Ads? De duurste zoekwoorden in Google Ads kunnen een prijs van €48 hebben. Dit zijn competitieve zoekwoorden op gebieden die over het algemeen een hoge consumentenwaarde hebben.

 

Bijvoorbeeld advocatenkantoren of verzekeringsmaatschappijen.

 

Grote bedrijven geven jaarlijks meer dan € 47 miljard uit aan betaalde Google Ads-zoekopdrachten.

 

Middelgrote bedrijven kunnen gemiddeld tussen de € 8.482 en € 9.423 per maand besteden aan Google Ads.

 

Dit kan oplopen van € 54.063 tot € 113.086 per jaar.

 

Top 10 duurste woorden in Google Ads

 

KEYWORD

PPC

Maritiem advocaat in Houston € 1,090.00
Ongevallen advocaat (offshore) € 815,00
Beste advocaat voor motorongevallen € 770,00
Spoedeisende zorg EMD € 90,00
Alcohol detox ziekenhuis € 65,00
Dermatologisch probleem € 65,00
Wat zijn de marketingkanalen? € 165,00
Call tracking marketing € 125,00
Marketing van uw advocatenkantoor € 12,.00
SEO en sociale media marketing diensten € 115,00
Gratis software voor affiliate marketing € 110,00
Wat betekent CPM in advertenties? € 95,00
De 3 p’s van marketing € 95,00
Cloudmarketing-software € 90,00

 

Nu wij de algemene kosten punten voor Google hebben gedefinieerd, kunnen wij de belangrijkste vraag beantwoorden. Hiervoor gaan wij u een compleet antwoord bieden waarmee u exact kunt berekenen wat u moet investeren en hoeveel u kunt verdienen.

 

Prijs per klik per branche

 

Blucactus-legaalHoewel de duurste Google Ads woorden voor netwerken voortdurend veranderen, hebben wij enkele van de woorden die een hogere CPC hebben volgens de branche waartoe ze behoren verzameld:

 

Juridisch

 

De juridische sector is een van de bedrijven met de grootste CPC op dit moment.

 

Dit komt door de grote concurrentie tussen advocaten en rechtsvormen. Als gevolg hiervan is de hoogste CPC € 1090,00 terwijl het gemiddelde € 6,45 is.

 

Blucactus-geneeskunde-en-gezondheidGeneeskunde en gezondheid

 

Dit is een van de sectoren met de hoogste groei en relevantie van de afgelopen jaren.

 

De meest voorkomende woorden waar veel gebruikers naar zoeken in deze branche zijn spoedeisende zorg en detox programma’s.

 

De hoogste CPC is dus € 90,00 en het gemiddelde is € 2,62.

 

 

 

Blucactus-MarketingMarketing

 

Dit is weer een industrie in opkomst.

 

Professionals op dit gebied gaan zeer goed om met deze tools en gebruiken ze voor reclamecampagnes tegen lage kosten.

 

Sommige woorden zijn echter nog steeds veel duurder dan andere. Hierdoor is de hoogste CPC € 165,00 en het gemiddelde € 3,33

 

 

 

Blucactus-SoftwareSoftware

 

Voor deze branche zijn de duurste zoekwoorden betrokken bij het bedrijfsleven en bij het maken van webpagina’s voor organisaties.

 

De hoogste CPC’s zitten rond de € 95,00 en het gemiddelde is € 3,80

 

 

 

 

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -Er-is-geen-één-prijs

Onroerend goed

 

Een andere sector met enkele van de meest gevraagde zoekwoorden binnen Google Ads is de vastgoedsector.

 

Hier richten veel van de woorden zich op de zoektocht naar makelaars en de diensten die ze aanbieden.

 

De hoogste CPC is € 95,00 en de gemiddelde CPC € 2,37.

 

 

 

 

Blucactus-financieringFinanciën

 

Op financieel gebied vindt u trefwoorden die betrekking hebben op bankieren, krediet, schulden, leningen, hypotheken en meer.

 

Het gemeenschappelijke thema van de hoge CPC-zoekwoorden waren schuldverlichting of het verwerven van leningen.

 

De hoogste CPC is € 320 en het gemiddelde is € 3,44.

 

 

 

Hoeveel kost Google Ads? 

 

Blucactus-hoeveel-kost-een-Google-Adwords-campagne-kostenAfhankelijk van de branche waartoe uw bedrijf tot behoort, kunnen de zoekwoorden ervan erg goedkoop of erg duur zijn. Als u dus op zoek bent naar populaire zoekwoorden met veel zoekopdrachten per maand, kunt u verwachten dat u voor elke klik veel geld betaalt.

 

Een van de belangrijkste fouten bij het voeren van campagnes op een PPC-service is dat u niet het nodige onderzoek doet voordat u begint.

 

Zoals wij al zeiden, kunt u, afhankelijk van uw branche, veel of weinig betalen. Dit kan slechts € 0,94 per klik, maar ook meer dan € 4,96 per klik.

 

Het hangt in grote mate af van wat u adverteert. Om het beste uit dit Google-platform te halen, raden wij u daarom aan er zoveel mogelijk informatie over te verzamelen. In die zin moet u vooral onderzoek doen naar de afzonderlijke zoekwoorden waarop uw bedrijf zich gaat richten.

 

Blucactus-De-duurste-zoekwoordenHoeveel geeft een bedrijf uit aan Google Ads?

 

Een budget voor het uitvoeren van Google Ads is afhankelijk van de specificaties en plannen die u wilt gebruiken.

 

Als het echter de eerste keer is dat u met deze advertentietool werkt, kunt u het beste ongeveer €700 tot €2.000 per maand investeren.

 

U kunt dit echter aanpassen aan wat u echt nodig heeft.

 

Dit is echter het budget dat door sommige experts wordt aanbevolen.

 

Begrijpen hoe Google Ads werkt

 

Blucactus- Google Ads-campagne --prijs-AdWords-de-advertentie-veilingHoeveel kost Google Ads? Om dit te weten, moet u weten hoe het platform werkt en hoe u uw advertenties kunt kopen.

 

Een veel voorkomende misvatting over Google Ads is dat degene die het meeste geld heeft, degene is met de meeste invloed.

 

Hoewel het hebben van een groter budget u niet schaadt, zijn andere factoren van invloed op hoe u voor uw bedrijf op Google kunt adverteren.

 

 

Bovendien, zoals u al weet, werkt Google Ads als een soort veiling. Nu laten wij u zien hoe dit proces verloopt om te bepalen in welke zoekwoorden uw advertenties worden weergegeven.

 

Advertentieprijs: de advertentieveiling

 

Blucactus- Google Ads-campagne --advertentie-veilingen-variëren-afhankelijk-van-trefwoord-populariteitAlles is gebaseerd op de advertentieveiling en het begint wanneer een gebruiker een zoekterm invoert.

 

Google bepaalt vervolgens of uw zoekterm zoekwoorden bevat waarop adverteerders bieden. Als adverteerders hebben geboden op een van de zoekwoorden van de gebruiker, begint de advertentieveiling.

 

Het doel van de veiling is om de advertentiepositie te bepalen. Vervolgens bepaalt de veiling de opname en advertentiepositie volgens de advertentiepositie-formule.

 

De formule voor de advertentiepositie is gebaseerd op twee belangrijke factoren die wij later zullen bespreken: maximum bod en waarde beoordeling. Nadat uw advertentiepositie en waarde score zijn berekend, gebruikt Google deze informatie om te bepalen hoeveel u gaat betalen elke keer wanneer iemand op uw advertenties klikt.

 

Advertentieveilingen variëren afhankelijk van de populariteit van het zoekwoord

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -Het-hangt-allemaal-af-van-het-trefwoordAls het gaat om betaalde zoekopdrachten, zijn er bepaalde zoekwoorden waarop iedereen wil bieden. Wanneer dit gebeurt, resulteert dit vaak in een biedingsoorlog tussen twee grote bedrijven. Als gevolg hiervan, kunt u maar één ding verwachten: hoge prijzen.

 

Er zijn hele goedkope zoekwoorden die u kunt gebruiken om te adverteren. Het is echter niet altijd het beste idee om deze te gebruiken. Daarnaast zijn er dure en populaire zoekwoorden die u tot honderden dollars per klik kunnen kosten.

 

Maar maakt u zich geen zorgen, deze dure zoekwoorden zijn alleen voor bepaalde branches bedoeld, en de kans is groot dat u minder voor uw advertenties hoeft te betalen.

 

Enkele van de duurste zoekwoorden zijn voor gebieden als juridisch advies, verzekeringen en financiën. Bovendien zijn deze zoekwoorden erg duur omdat degenen die ze gebruiken op zoek zijn naar klanten met een hoge koopkracht.

 

Enkele van de meest populaire zoekwoorden, zoals ziektekostenverzekering, kunnen tot € 248 per klik kosten. Over dure zoekwoorden gesproken, hoe weet u hoeveel elk zoekwoord kost?

 

Het hangt allemaal af van het trefwoord.

 

Blucactus- Google Ads-campagne --Bieden-voor-zoekwoordenAls u erover nadenkt om in Google Ads te investeren, wilt u misschien weten hoeveel die Google advertenties nou echt kosten?

 

Zelfs als wij dus al hebben vermeld hoeveel factoren de prijs bepalen, is er een zeer belangrijke die opvalt tussen alle andere: het zoekwoord. Wij zullen daarom uitleggen hoe de prijs van het zoekwoord verschilt, afhankelijk van de branche en de populariteit ervan.

 

Om een ​​algemeen idee te krijgen van hoeveel een zoekwoord kan kosten, heeft Google een tool voor u. Deze tool heet Keyword planner.

 

U hoeft alleen maar een term of trefwoord in te voeren en de tool geeft u alle gerelateerde trefwoorden. Bovendien kunt u de zoekopdracht zelfs aanpassen zodat u alleen de kosten van advertenties in een bepaald land kunt zien, bijvoorbeeld Nederland of Duitsland. Dit kan gevolgen hebben voor de prijzen, aangezien adverteren in bepaalde landen duurder is dan in andere.

 

Bieden op zoekwoorden

 

Blucactus- Google Ads-campagne --De-Google-zoekwoordplannerZodra de resultaten zijn geladen, ziet u een kolom met de naam “voorgestelde aanbieding”. Dit is uw eerste indicatie van hoeveel Google Ads kost.

 

Bovendien is dit een schatting op basis van alle adverteerders die advertenties voor dat zoekwoord hebben. Het is dus alleen gebaseerd op een gemiddelde.

 

De kosten van uw advertentie kunnen variëren, afhankelijk van andere factoren, zoals de kwaliteitswaarde waarover wij het hierna zullen hebben. Desalniettemin is het nog steeds een goede manier om in te schatten hoeveel u voor uw marketing campagne gaat betalen.

 

Afhankelijk van de branche kunt u bepalen of de kosten per klik als duur worden beschouwd of niet. Als al uw zoekwoorden meer dan € 9,92 kosten, bevindt u zich waarschijnlijk in een vrij duur deel van de markt. 

 

Google’s Keyword Planner

 

Blucactus- Google Ads-campagne --De-Google-zoekwoordplanner-2De Keyword Planner is een Google-tool met als functie een zoekmachine te zijn voor de juiste woorden van uw publiek en branche.

 

Deze zoekopdrachten laten u ook zien wat de CPC-kosten voor elk ervan zijn.

 

Hierdoor kunt u binnen uw budget plannen.

 

Deze Google-tool is gratis in de meeste functies. Sommige functies zijn nu echter betaald, een actie die veel experts en gebruikers van de tool niet leuk vonden.

 

Enkele kenmerken van de Google Keyword Planner zijn:

 

Maakt het zoeken naar trefwoorden gemakkelijk

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -Hoeveel-doet-een-Google-Adwords-campagne-in-Holland-2 (1)Dankzij deze tool kunt u een woord, zin of link van een website die vergelijkbaar is met de uwe in de zoekmachine invoeren en de zoekwoorden krijgen die het beste bij deze inhoud passen. U bent echter beperkt tot 2000 suggesties tegelijk, samen met de informatie van de concurrent, het gemiddelde aantal zoekopdrachten per maand en het zoekbereik (van hoog naar laag)

 

Hiermee kunt u het zoekvolume analyseren

 

Gebruikers hebben alle informatie die ze nodig hebben over het aantal zoekopdrachten per maand. Hierdoor kunt u verschillende woorden met elkaar vergelijken. Welke werkte bijvoorbeeld het beste en zo kunt u de meest geschikte kiezen.

 

Blucactus- Google Ads- Google Ads-campagne --campagne --Hoeveel-kost-een-Google-Adwords-campagne-in-Holland (1)U kunt voorspellen wat het aantal klikken en vertoningen zal zijn

 

Met de tool kunt u een sectie zien met de voorspellingen van de resultaten met de door u gekozen zoekwoorden. Hierdoor kunt u inschatten hoe goed uw advertenties en websites het de komende 30 dagen zullen doen.

 

Deze tool is heel gemakkelijk te gebruiken. Het enige wat u hoeft te doen om uw zoekwoorden voor uw Google Ads te plannen, is hun pagina bezoeken.

 

Eenmaal daar, drukt u op de blauwe knop met de tekst “Toegang tot de Zoekwoordplanner” en dat is alles. Ga door met de volgende stappen om de beste zoekwoorden te vinden.

 

Adverteren op Google: hoeveel kost Google Ads?

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -Definieer-uw-verkoopdoelstellingenU heeft nu gezien hoeveel zoekwoorden kunnen kosten en hoe u de tool van Google kunt gebruiken om de kosten per klik in te schatten.

 

Het is tijd om verder te gaan met andere elementen waarmee u de kosten van uw advertentie nauwkeuriger kunt meten. Dus, wat kost adverteren via Google echt? Dit is een vrij simpele vraag.

 

Zelfs als het moeilijk te begrijpen klinkt voor degenen die nieuw zijn bij PPC, is het antwoord op deze vraag dat u beslist hoeveel Google u in rekening brengt. Het is de gebruiker die bepaalt hoeveel zijn advertenties kosten, afhankelijk van de opties die hij kiest.

 

De gebruiker heeft de macht

 

Blucactus- Google Ads-campagne --Bereken-de-waarde-van-uw-klantGoogle Ads kan een automatisch platform of een handmatig platform zijn. Hierdoor kunnen gebruikers Google toestaan ​​om hun biedingen automatisch aan te passen.

 

Sommige gebruikers willen echter volledige controle hebben over wat ze gaan betalen. Zo kunnen ze beslissen hoeveel Google ze per klik in rekening brengt. Hiervoor hoeven ze alleen maar het nummer van uw maximum bod te kiezen en Google zorgt voor de rest.

 

De kosten zijn afhankelijk van uw zakelijke marketingdoelstellingen en uw maximum bod. Het plaatsen van een laag bod betekent echter niet dat u voor die prijs veel klikken ontvangt. Als uw bod erg laag is, krijgt niemand uw advertenties te zien. Waarom? Omdat Google ze naar de volgende pagina’s van de zoekresultaten stuurt of ze verschijnen alleen op uren met weinig verkeer. Daarom moet u, als u veel klikken wilt ontvangen, aanbiedingen doen van ongeveer 1 dollar boven de aanbevolen aanbieding.

 

U kunt contact opnemen met een marketingbureau als BluCactus, die adwords specialist is, om de effectiviteit van uw advertentie in Google Ads te vergroten. Bovendien bieden wij u een gratis offerte aan voor uw Google Ads.

Hoe maakt men een budget voor Google Ads

 

Blucactus- Google Ads-campagne --Grote-bedrijven-versus-kleine-bedrijvenBepaal uw verkoopdoelen

 

U moet zich eerst afvragen wat u met uw campagne wilt bereiken.

 

Wilt u bijvoorbeeld uw omzet verhogen of wilt u uw bedrijf positioneren? Afhankelijk van de doelen die u als organisatie heeft, kunt u op basis van deze benaderingen budgetteren.

 

Onthoud dat uw doelstellingen de SMART-doelstellingen moeten volgen. Ze moeten dus specifiek, meetbaar, haalbaar, realistisch en actueel zijn.

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -De-kwaliteit-beoordeling-en-het-effect-op-prijzen

Meet de waarde van uw klant

 

Afhankelijk van uw doelstellingen, kan het meten van de waarde eenvoudiger of complexer zijn. Op basis van de levenscyclus van uw klant, zal de waarde er ook van verschillen.

 

Op dezelfde manier wordt, afhankelijk van het aantal aankopen dat een klant gedurende een jaar doet, de waarde aangepast.

 

De volgende stap waarmee u rekening moet houden, is de waarde die uw klant in gedachten zal hebben om uw producten of diensten te kopen of om uw bedrijf te positioneren ten opzichte van de concurrentie.

 

Grote bedrijven versus kleine bedrijven

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -hoe-uw-kwaliteit-niveau-controleren (1)Hoeveel kost Google Ads? Zoals wij al eerder zeiden, zijn de prijzen van Google Ads afhankelijk van het type bedrijf dat u heeft. Als uw bedrijf tot een zeer concurrerende of populaire branche behoort, is het beter om Google alles te laten regelen. Als gevolg hiervan zorgt dit ervoor dat uw aanbiedingen automatisch zijn. Dit is handig omdat sommige prijzen erg snel kunnen veranderen. Het gebruiken van handmatige aanbiedingen zal u in dit geval dus niet de beste resultaten opleveren.

 

Veel grote bedrijven vertrouwen op het geautomatiseerde Google Ads-systeem om altijd beter te presteren dan hun concurrenten. Vandaar het feit dat u door handmatig te werken nooit hun niveau zult bereiken.

 

Het is daarentegen gebruikelijk dat kleine bedrijven hun doel bereiken met slechts € 0,50 per klik. Als u echter tot de vier beste advertenties op de eerste pagina met resultaten wilt behoren, moet u hoger bieden dan de concurrentie.

 

Bij BluCactus ontwikkelen wij zeer effectieve Google Ads om uw bedrijf een boost te geven. Klik hier en ontvang de prijs van uw gepersonaliseerde Google Ads.

 

De kwaliteitsbeoordeling en het effect ervan op de prijzen.

 

Blucactus-- Google Ads-campagne -Conclusie-Hoeveel-kost-een-Google-Adwords-campagneEr is een concept dat wij in het artikel veel hebben genoemd. Dit is de kwaliteitsbeoordeling; een van de belangrijkste factoren die van invloed zijn op de kosten van een Google-advertentie.

 

De kostprijs wordt bepaald door de kwaliteitsbeoordeling. Hierdoor heeft elke adverteerder en advertentiecampagne op Google Ads een kwaliteitsbeoordeling. Bovendien betekent een goede kwaliteitsbeoordeling dat u geld bespaart en minder betaalt per klik in vergelijking met andere adverteerders.

 

Een slechte kwaliteitsbeoordeling betekent dat u meer per klik gaat betalen. In feite kan een slechte beoordeling ertoe leiden dat u 100% meer betaalt dan de concurrentie.

 

In een branche die zo concurrerend is als online adverteren, zullen veel bedrijven er alles aan doen om een ​​goede kwaliteitsbeoordeling te garanderen. Dit zal immers de Google Adwords prijzen van hun advertenties aanzienlijk verlagen.

 

Het ROI-niveau van Google Ads berekenen

 

Blucactus-Path-of-Conversion

Het meten van het rendement op uw investering is essentieel als u er zeker van wilt zijn dat uw investering in Google Ads de moeite waard was. Zo kunt u ook de winst van uw bedrijf zien. Het meten van deze ROI is dus iets dat u moet doen, ongeacht de reden achter uw advertenties.

 

Er is een eenvoudige kleine formule om de ROI te meten in deze Google-tool. Het bestaat uit ROI = [inkomsten gegenereerd door advertenties – advertentiekosten (investering)] / advertentiekosten * 100%

 

Waarom is dit belangrijk?

 

Het is essentieel om de ROI van uw Google Ads te meten en te bestuderen, omdat u hiermee het volgende kunt doen.

  • De waarde toewijzen aan de doelen in Google Analytics
  • Betere tracking van conversies in Google Ads
  • Google Ads– en Google Analytics-accounts koppelen

Hoe controleert men de kwaliteitsscore

 

Blucactus-Configureer-de-online-winkel-2Ten eerste moet u weten wat het “kwaliteitsniveau” is. Dit kwaliteitsniveau is een score die advertenties behalen in Google Ads om de kwaliteit van hun advertenties te meten. Deze score varieert van 1 tot 10 en elk zoekwoord wordt in de advertentie gezien. Als gevolg hiervan heeft elk zoekwoord een score en duurt het minstens drie dagen voordat een campagne er een heeft.

 

Als u wilt weten hoe u kunt controleren of uw advertentie van goede kwaliteit is, volgt u de volgende stappen:

 

  • Zorg ervoor dat uw campagne advertentie en bestemmingspagina kloppen.
  • Bied een oprechte advertentie aan, zorg ervoor dat de mensen die erop klikkenkrijgen wat ze zochten.
  • Controleer de kwaliteit van uw bestemmingspagina.
  • Wees niet bang om te testen en te zien hoe uw advertentie presteert bij verschillende inzendingen.

 

Efficiënt investeren in Google Ads? Krijg de resultaten die u zoekt door de diensten van BluCactus in te huren. Stel uw vraag en wij zullen binnen 48 uur antwoorden.

 

Conclusie: Hoeveel kost Google Ads?

 

Blucactus- online winkel - -definieer-naam-en-domein-voor-uw-winkelDe kosten zijn afhankelijk van de grootte van uw bedrijf, de kwaliteit van uw advertenties en de populariteit van de zoekwoorden die u gaat gebruiken om op Google te adverteren.

 

Bovendien kunt u met de Google-tool voor key word planning meestal een schatting berekenen van hoeveel uw advertentie in Google Ads zal kosten.

 

Om de beste prijs te krijgen, is uw beste optie echter om een ​​professioneel digitaal marketingteam te gebruiken om de beste strategieën te ontwikkelen om uw bedrijf een boost te geven. Daarom zorgen wij er bij BluCactus voor dat uw marketingcampagne een echt succes wordt.

 

Zijn uw Google-campagnes al geoptimaliseerd? Laat een reactie achter met “Ja” als dat zo is of een “Nee” als u ze nog steeds niet gebruikt om uw bedrijf te promoten

 

Als u op zoek bent naar het beste Google Campaign-beheer in Amsterdam zijn wij uw beste optie.

 

BluCactus, uw bondgenoot in digitale marketing

 

Blucactus-neem-contact-op

Het internationale marketingbureau BluCactus bedient klanten over de hele wereld. Onze specialiteit? Het creëren van webontwerpen en SEO-positionering bij online zoekopdrachten. Bovendien is onze groep experts toegewijd om bedrijven en merken te helpen in een van de meest concurrerende sectoren op de markt; de digitale wereld.

 

BluCactus begeleidt u bij elke stap die u zet. Dit gaat van het creëren van de branding van uw bedrijf tot het creëren van content. Onze focus ligt op het ondersteunen van uw merk  bij de ontwikkeling van uw website of het beheren van uw accounts op sociale media.

 

Dit online marketingbureau, gevestigd in Amsterdam, probeert uw imago als merk te versterken en naar een hoger niveau te tillen. Wacht niet langer met de hulp van de beste specialisten in digitale marketing en neem contact met ons op via onze sociale media of website.

 

Als u op de hoogte wilt blijven van de wereld van digitale marketing, nodigen wij u uit om te abonneren op onze maandelijkse nieuwsbrief.

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *