Hoe het internet werd zoals wij het vandaag kennen; de algoritmen van Google

BluCactus -Google-algoritmen - title

Google-algoritmen bestaan ​​uit een computersysteem dat erg gevoelig is voor informatieverwerking. Het is software die op verzoek van elke gebruiker gegevens kan identificeren en classificeren. Het doet dit allemaal via een reeks interactieve processen die bewerkingen binnen een seconde uitvoeren. Deze snelheid leidt ertoe dat Google de leider is van het nieuwe informatietijdperk. Dankzij de wereldwijde invloed van deze tools is er dus een heel nieuw vakgebied ontstaan. Het algoritme is dus overgegaan van de wiskundige velden naar het universum van marketing en reclame.

 

De studie van Google-algoritmen is erg belangrijk voor de wereld van vandaag. Dit komt door de mate van invloed op gebruikers; de link tussen elk bedrijf en zijn consumenten. Zoals wij eerder in dit artikel hebben gezegd, is de prioriteit van Google het opschonen van de informatie op internet. Hier heeft elke gebruiker toegang tot snelle resultaten die homogeen zijn en altijd consistent met hun behoeften. Dus, vanwege de regelmatige en jaarlijkse verandering van deze systemen, heeft BluCactus dit artikel opgesteld. Onze missie is om de sleutels te onthullen tot het begrijpen van deze groeiende sensatie.

 

Inleiding tot de theorie van algoritmen: wat is hun definitie? Wat was hun logisch-wiskundige oorsprong?

 

Blucactus- - Google-algoritmen-Marketingstrategieën voor de automobielsector -Gebruik-van-enqu+¬tesTegenwoordig zijn de algoritmen van Google gebaseerd op pure wiskunde. De oorsprong van algebra gaat terug tot de middeleeuwen uit de werken van Al-Juarismi. Deze beroemde Arabische geleerde creëerde het eerste proces van algoritmen in 833 na Christus. Ze waren gebaseerd op logisch gevoel. Zijn doel was om pure wiskunde te gebruiken als een manier om numerieke problemen op te lossen. Hij publiceerde zijn studies in zijn werk Compendium of Calculation by Reintegration and Comparison. Om deze reden gebruiken tegenwoordig alle woord zoekalgoritmen deze tools.

 

Om te begrijpen hoe de Google-zoekmachine werkt, moeten wij alle zoekopdrachten als een probleem beschouwen. Wij weten dat er op internet in totaal meer dan twee miljard vijfhonderd miljoen webpagina’s beschikbaar zijn. Het probleem is het verwerken van de verzoeken binnen 1 seconde. Om deze taak uit te voeren, gebruiken Google-algoritmen wiskundige herkenning patronen. Zo worden in totaal 99,9% van de resultaten gewist. De resterende 0,1% vormt het aanzienlijke gegevensveld in elke SERP-lijst.

 

De uitvinding van Pagerank als het begin van de geschiedenis van de algoritmen van Google

 

BluCactus -Google-algoritmen- Marketingstrategieën voor commerciële banken - disciplineHet Pagerank-algoritme is het tweede belangrijkste systeem achter SEO volgens experts op het gebied van webgeschiedenis. Larry Page, een Google-ingenieur, heeft het gemaakt op 9 januari 1999. Met behulp van dit algoritme kon het bedrijf zich onderscheiden van de concurrentie. Hoe? Met behulp van  informatie criteria. Het basisontwerp van Pagerank werd voor het eerst geïntroduceerd in het originele projectdocument van Stanford University. Dit is te  vinden in “Anatomie van een grootschalige hypertext-web zoekmachine”.

 

Page Rank, de eerste en oudste van alle algoritmen van Google, had als doel om datasets te creëren op basis van de kwaliteit van hun informatie. Om de kwaliteit van de inhoud van een website wiskundig te meten, gebruikt het algoritme het concept van “domein autoriteit”. Dit betekent dat het belang van een website overeenkomt met het aantal klikken erop. Google heeft door dit te gebruiken de eerste stap bereikt in het rangschikken van resultaten op basis van inhoud.

 

De oorlog tegen Black Hat SEO: het fenomeen dat het gedrag van de algoritmen van Google verklaart vanaf het begin tot het heden.

 

Blucactus-Google-algoritmen-de-oorlog-tegen-de-zwarte-hoed-SEOHistorisch gezien werd Black Hat SEO geboren als een reeks processen die in strijd waren met alles waar de algoritmen van Google voor stonden. Nu is het aantal updates voor elk woord zoekalgoritme bijna onvindbaar. Black Hat SEO werd dus bijna tegelijkertijd met Pagerank geboren. Dit kwam doordat verschillende bedrijven door hadden hoeveel manipulatie Google in zijn begindagen had. Spam was een van de eerste manipulatie strategieën van zoekmachines.

 

De eerste bedrijven die deze methode gebruiken, pasten de kunstmatige creatie van links toe. De eerste en belangrijkste prioriteit van de eerste zwarte hoedenmakers was dus om te begrijpen hoe de Google-zoekmachine werkte. Een groot aantal sites, zoals blogs, forums en gastenboeken, hebben daarom deze strategie gebruikt. Pas in 2005, met de creatie van de NoFollow-code, werd deze praktijk eindelijk gecontroleerd. Deze vooruitgang betekende een belangrijke stap in de wereld van woord zoekalgoritme. Het hielp om het gewicht van elke website duidelijk te definiëren.

 

Het decennium van de jaren 2000 als basisfase in de geschiedenis van Google-algoritmen: opmerkingen over de belangrijkste technologische ontwikkelingen.

 

Blucactus-Google-algoritmenGoogle-Hummingbird-2De meeste kenmerken die elk woord zoekalgoritme vandaag heeft, gaan terug tot 2009. In deze tijd speelde de behoefte van het bedrijf om controle te hebben over de kwaliteit van de inhoud een grote rol. Om deze reden was de eerste tool die het bedrijf hiervoor creëerde in 2002 Google Dance. De prioriteit van deze tool was om te vechten tegen de vaste positionering van de resultaten. Dit was de eerste stap naar de dynamiek die Google vandaag heeft in al zijn algoritmen. Dankzij Dance is het concept van het aantal klikken nu een fundamentele parameter geworden voor positionering.

 

Hierna volgden ook andere belangrijke initiatieven. Google Austin was bijvoorbeeld het eerste project dat zich richtte op het bestraffen van wat wij tegenwoordig kennen als het vullen van zoekwoorden. De zoekmachine beschouwt deze praktijk dus als een aanval op de kwaliteit van de inhoud. Hierdoor werd het concept van sancties onderdeel van de manier waarop Google Zoeken tegenwoordig verwerkt. Om zijn doel te bereiken, begon Google Austin dus ook sancties op te leggen aan websites die praktijken zoals linkfarms en gevulde metatags gebruikten.

 

Andere belangrijke algoritmische voorstellen van Google na 2005.

 

Blucactus-Google-algoritmenWat-zijn-de-meest-aangegeven-vaardigheden-en-strategie+½n-om-alle-website-correct-te-beheren-volgens-Google-Panda-criteria-2De tweede periode van vijf jaar in de jaren 2000 betekende een opening naar veelzijdigheid voor de algoritmen van Google. Het hoogste en belangrijkste punt hiervan was de oprichting van Universal Search. Door deze strategie te gebruiken, bood het woord zoekalgoritme van Google allerlei resultaten. Voorheen bestonden de resultaten van alle SERP uit 10 tekstpagina’s citaten. Zo maakten in 2007 elementen als nieuws, lokale resultaten en video’s deel uit van de zoekopdrachten.

 

De algoritmen van Google en het bedrijf in het algemeen begonnen in 2008 te worden wat wij vandaag kennen. Om hier te komen hebben ze Google Suggest ontwikkeld; het belangrijkste aspect van deze verandering. Dit systeem bevat een drop-down box met alternatieve zoekopdrachten die tot nu toe bij ons zijn gebleven. Bovendien heeft het bedrijf zijn homepage ten goede veranderd. Dit deden ze om het de gebruiker makkelijker te maken om te begrijpen hoe de Google-zoekmachine werkt. Ten slotte voegde Google Vince in 2009 het concept van branding toe aan zoekopdrachten op internet. Hierdoor kreeg elke webpagina die deel uitmaakte van een onafhankelijk merk zichtbaarheid voor alle woord zoekalgoritmen.

 

Google Search-algoritmen en hun evolutie vanaf 2010: korte analyse van zoomorfische representatietechnieken

 

De algoritmen van Google kregen hun laatste vorm in 2010. Vanaf dat moment kunnen wij zeggen dat het bedrijf zich in de laatste algoritmische fase bevindt. Er is echter een belangrijk kenmerk dat deel uitmaakt van elk zoekwoord zoekalgoritme, oud of nieuw. U vraagt ​​zich misschien af, welke het is? Nou, dit is het kenmerk dat bedrijf namen en zoomorfische cijfers gebruikt voor hun algoritmen. Waarom doen ze dit? Dit doen ze om de assimilatie en het begrip ervan voor de gebruiker gemakkelijker te maken. Google heeft een hele groep algoritmen gemaakt en deze genoemd naar dierfiguren. Elk van hen speelt een belangrijke rol bij het begrijpen hoe de Google-zoekmachine werkt. Ze doen dit onder andere door boetes op te leggen wanneer dat nodig is. Nu zullen wij de belangrijkste kenmerken bespreken van elk woord zoekalgoritme dat hieronder is uitgebracht onder zoomorfische marketing.

 

Google Panda (2011)

 

Blucactus-Google-algoritmenGoogle-PandaDe mindset van de zoekmachine over het updaten van de algoritmen begon in 2011 met Panda. Het doel van Panda’s algoritme was om de kwaliteit van de zoekresultaten te verbeteren. Om dit te doen, werd de hiërarchie van inhoud van lage kwaliteit verkleind. Panda was daarom het begin van de inspanningen van Google om SEO met een onduidelijke moraal te bestrijden. Dit was SEO die geen inhoud creëerde maar alleen zoekwoorden en ongewenste links had.

 

Tot 2016 maakte Panda deel uit van de zoekmachine van Google. Dat jaar werd het onderdeel van het kern algoritme van Google. Volgens Google deden ze dit omdat ze niet van plan waren om nog meer wijzigingen door te voeren. Bij het maken van dit zoekwoord algoritme heeft Google een combinatie van zeer duidelijke primaire doelen opgenomen. De eerste was om te begrijpen hoe de Google-zoekmachine werkt door dubbele inhoud te verwijderen. Met andere woorden, het was zijn taak om te voorkomen dat sites tekst konden herhalen om waardeloze inhoud te creëren. Websites gebruiken deze tactiek om hun zoekwoorden te vergroten.

 

Panda helpt bij het achterhalen wanneer zoekwoorden in een tekst alleen als vulmiddel worden gebruikt. Dit betekent dat Panda regelt welke trefwoorden websites organisch op hun pagina’s kunnen plaatsen. Het geeft daarnaast websites die geen waardevolle of relevante inhoud hebben voor zoekopdrachten een boete en dumpt het ook alle spam die gebruikers genereren.

 

Wat zijn de meest geschikte vaardigheden en strategieën om een ​​website correct te beheren volgens de Google Panda-criteria?

 

Blucactus-Google-algoritmenGoogle-Panda-2Om met Panda te werken, moet u veel meer weten dan alleen hoe de Google-zoekmachine werkt. Men moet eerst aandacht besteden aan intern herhaalde inhoud. Om hierin te slagen, moet u proberen om de inhoud die u al op uw website heeft, niet te herhalen. Bovendien moet u ervoor zorgen dat u geen inhoud van buitenaf herhaalt. U denkt misschien dat dit gemakkelijk is, maar de algoritmen van Google maken het moeilijk om dit in bepaalde situaties te doen.

 

Bijvoorbeeld als het om een ​​online winkel gaat. Inhoud hebben die 100% origineel is, is moeilijk. Dit is meestal een zware taak. De reden is dat de beschrijving van uw producten altijd hetzelfde zal zijn als die van de concurrentie. Dit is een element waar woord zoekalgoritmen vaak geen rekening mee houden. In dit soort gevallen kunt u originele inhoud toevoegen of opmerkingen en meningen van uw klanten achterlaten.

 

Een ander belangrijk punt om te overwegen bij panda is om te voorkomen dat pagina’s geen inhoud bevatten. Als uw website lege gebieden heeft, voeg dan altijd nieuwe en interessante inhoud toe. Onthoud dat het moet voldoen aan de parameters van de algoritmen van Google. Ten slotte is het van vitaal belang dat u uw site niet vol met zoekwoorden zit, zodat u geen boete krijgt. Probeer daarom alleen de zoekwoorden te implementeren waarvan u denkt dat ze relevant zijn.

 

Google Penguin (2012)

 

Blucactus-Google-algoritmenGoogle-PenguinGoogle lanceerde pinguïn in 2012. Het doel was om de zoekmachine te helpen bij het bestrijden van spam. Kortom, het doel van de Penguin-algoritme was om de hiërarchie van sites met gemanipuleerde links te verlagen.

 

Net als Panda werd Penguin in 2016 een cruciaal onderdeel van de algoritmen van Google. Tegenwoordig werkt het in realtime en analyseert het constant het profiel van uw links.

 

Op deze manier wordt bepaald of er linkspam is. De belangrijkste taak van dit woord zoekalgoritme is om sites te bestraffen die links naar spam pagina’s hebben.

 

Blucactus-Google-algoritmenGoogle-Penguin-2Hiermee worden links bedoeld die geen waarde hebben buiten het feit dat ze links zijn. Evenzo bestraft het sites met links naar thematisch irrelevante sites. Het heeft ook gevolgen voor sites met betaalde links en links met geoptimaliseerde beschrijvende tekst.

 

De beste manier om Penguin te overwinnen, is door te voorkomen dat er schadelijke links op uw site staan. U beschikt over verschillende tools die u kunt gebruiken om deze analyse uit te voeren.

 

Het eerste dat u kunt doen om spammers te behandelen die naar uw site linken, is hen vragen de links te verwijderen.

 

Als de webmasters van deze sites u geen antwoord geven, moet u de Google-algoritme navigatietool gebruiken. In het algemeen raden wij u aan om de groei van het profiel van de links naar uw site te blijven volgen. Op deze manier heeft u een gedetailleerd en constant overzicht van hoe de Google-zoekmachine werkt.

 

Welke invloed had het Penguin-algoritme op de SEO-positionering van websites?

 

BlucactusGoogle-algoritmenGoogle-algoritmen-hoe-impact-de-aankomst-van-de-pingu+»n-algoritme-op-de-SEO-positionering-van-websites-2In tegenstelling tot wat er gebeurde met andere Google-algoritmen, vonden de wijzigingen plaats zodra de eerste versie werd geïntroduceerd. Dit betekent dat websites en merken die manipulatieve of lastige methoden gebruikten, hun verkeer zagen afnemen. Het woord zoekalgoritme gaf ook sancties aan sites die te veel zoekwoorden gebruikten. Zoals u dus kunt zien, is het doel van Penguin om spam te voorkomen.

 

Om deze reden moet u ervoor zorgen dat u alle spam van uw webpagina’s verwijdert. Wat belangrijk is, is dat u geen oneerlijke technieken gebruikt om de algoritmen van Google te manipuleren. Wij weten dat u uw positie op Google Zoeken-pagina’s wilt verbeteren, maar dit is niet de manier om dit te doen.

 

De sleutel is om de inhoud van uw site opnieuw te ontwerpen. Op deze manier zal het woord zoekalgoritme zich alleen richten op de kwaliteit en relevantie ervan. U moet een website hebben die mensen willen bezoeken. Zorg er ook voor dat advertenties of gelieerde links deze niet domineren. Een belangrijk ding om in gedachten te houden is om alle herhaalde inhoud te verwijderen of aan te passen. Op deze manier zal het algoritme u niet bestraffen voor SPAM. Dit is een functie die nauw verband houdt met hoe de Google-zoekmachine werkt. Zorg ervoor dat uw inhoud zo origineel mogelijk is. Besteed ook aandacht om herhaling van inhoud op uw website te voorkomen.

 

Google Hummingbird (2013)

 

Blucactus-Google-algoritmen - Keys-en-elementaire-aspecten-van-het-gedrag-van-Google-Hummingbird-in-the-network-2Met deze creatie voegde het bedrijf nog een nieuwe uitdaging toe aan zijn beleid voor het maken van Google-algoritmen. Dit was het vermogen van het algoritme om de context van een pagina te lezen. Om dit te doen, trainden ze de bot met een reeks universele semantische codes. Door deze kennis te hebben, kan de crawl machine elke zoekopdracht onderscheiden op basis van een groep alternatieve richtlijnen voor een gevraagd zoekwoord. De naam, Hummingbird, is bedoeld om de boodschap over te brengen van wat het doet. De vergelijking probeert de precisie en snelheid te benadrukken die deze tool heeft tijdens het werken. Hierdoor onderscheidt het zich van de andere Google-algoritmen.

 

Hummingbird heeft nog andere belangrijke rollen die te maken hebben met de manier waarop de Google-zoekmachine werkt. Onder deze is ook de beroemde Knowledge-grafiek. Dit actiemiddel interpreteert het zoek synoniem vanuit een conceptueel standpunt. Google heeft daarom andere soorten interface tools in het resultaat mechanisme opgenomen. Twee daarvan zijn het uitgebreide informatievenster en  het top search carousel. De lanceringsdatum van dit informatiesysteem viel op 20 augustus 2013.

 

Sleutels en elementaire aspecten van het gedrag van Google Hummingbird in het netwerk.

 

BluCactus -Google-algoritmen - HummingbirdVan alle Google-algoritmen is Hummingbird een van de weinige die het concept van sancties niet omvat. Het werkt door alle resultaten te classificeren op basis van hun belang. Websites zullen dus alleen minder bezoekers aantrekken als ze niet aan de eisen voldoen. Daarnaast is de invloed van de Knowledge Graph-functie iets om altijd in gedachten te houden. Vooral na het verschijnen van Google In-depth-artikelen; een bijgewerkte versie van hetzelfde woord zoekalgoritme.

 

Deskundige algoritme-analisten bij Google definiëren verschillende kenmerken van deze laatste stap die van invloed kunnen zijn op elke website. Een daarvan is dat de focus op consistente inhoud ertoe leidt dat sites met tegengestelde thema’s worden gedegradeerd. Bovendien reageert SEO veel beter naarmate de inhoudsstructuur coherenter is met het onderwerp. Wat deze tool dus belangrijk maakt, is de relatie met kunstmatige intelligentie, waardoor het verband kan houden met hoe de Google-zoekmachine werkt.

 

Google Pigeon en Possum (2014)

 

Net als Hummingbird en RankBrain werken de algoritmen van Google Pigeon en Possum samen. Google heeft ze allebei gemaakt om lokale SEO te ondersteunen. Het was bedoeld om de zoekresultaten per locatie te verbeteren. Het bedrijf bracht de Pigeon-update uit in 2014. Dit is een woord zoekalgoritme dat de lokale zoekresultaten van Google aan Google Zoeken koppelde.

 

Blucactus--Google-algoritmen - Google-Pigeon-en-Possum

Bovendien houdt het ook rekening met locatie en afstand bij het maken van deze rangschikking. Twee jaar later werd de Possum-update uitgebracht. Vanwege Possum begonnen de algoritmen van Google verschillende resultaten te geven op basis van de geografische positie van de gebruiker.

 

Dit betekent dus dat hoe dichter een bedrijf is bij de plaats van de zoeker, hoe waarschijnlijker het is dat het op de resultatenpagina wordt weergegeven. Op deze manier heeft Possum lokale bedrijven een boost gegeven en resultaten opgeleverd die aantrekkelijker zijn voor gebruikers.

 

Hummingbird en Possum hebben twee dingen gedaan om de Google Local-zoekmachine en Google Zoeken te verbeteren. In Google Local worden de best geoptimaliseerde sites nu hoger op de resultaten pagina’s weergegeven. Ondertussen toont Google Zoeken nu meer geografisch relevante resultaten.

 

De behandeling van een webpagina vóór algoritmische straffen, georkestreerd door Google Pigeon en Possum vanuit een SEO-perspectief.

 

Blucactus-Google-algoritmen - -Google-Pigeon-en-Possum-2

Wij moeten altijd rekening houden met Google-algoritmen, zoals Pigeon en Possum, bij het maken van positioneringsstrategieën voor lokale bedrijven. De reden hiervoor is dat ze de inhoudswaarde analyseren. Zo kunnen praktijken zoals tekst plagiaat en andere Black hat SEO resulteren in zware straffen. Deze kunnen voor het totale verlies van de online aanwezigheid van een bedrijf zorgen. Als een website hiervan het slachtoffer is geworden, moet deze een SEO-analyse uitvoeren. Op deze manier kan het erachter komen welke zoekwoorden het probleem zijn.

 

Elke website kan binnen 3 tot 6 maanden genezen van een straf van dit woord zoekalgoritme. Het verlies van zichtbaarheid bij Google Possum betekent niet per se een boete. Dit resulteerde in een nieuw proces voor het filteren van informatie. Om dus te begrijpen hoe de Google Possum-zoekmachine werkt, moet u overwegen hoe specifiek een zoekwoord is.

 

Google Owl (2017)

 

Blucactus-Google-algoritmen - -introductie-tot-de-theorie-van-algoritmenGoogle Owl is een computersysteem dat verantwoordelijk is voor het filteren van nepnieuws. Het bedrijf wilde het concept van wijsheid overbrengen en kozen daarom voor het westerse symbool; de uil. Als u niet weet wat nepnieuws is, zullen wij het u vertellen. Dit is informatie dat gegevens omvat die aanstoot, ongenoegen en onnauwkeurigheid uitlokken. Bovendien tonen statistieken aan dat van de 6 miljard dagelijkse zoekopdrachten, 0,1% nep inhoud vertegenwoordigt. Als reactie hierop lanceerde Google in april 2017 Google Owl. Deze tool richt zich op nieuwe en gevestigde kwaliteitscriteria.

 

Met het Owl-project kunnen de algoritmen van Google nu het doel van makers van inhoud grondig begrijpen. Om dit mogelijk te maken, gebruikte het team een ​​strategie die de deelname van gebruikers omvatte. Vanaf februari 2017 hebben ze een zoek submenu gemaakt om ongewenste suggesties te bestrijden. De manier waarop dit werkt, is door een eerlijk feedbackformulier op het woord zoekalgoritme te implementeren. Dit is een essentieel aspect van deze tool. Dit maakt het rapporteren van verkeerde of niet passende voorspellingen mogelijk.

 

Andere belangrijke gedragsmechanismen waarmee u rekening moet houden bij het beheren van inhoud via Google Owl.

 

BluCactus - Google-algoritmenMarketingstrategieën voor commerciële banken - prikkelsOm te voorkomen dat Google Owl het doelwit is, moet elke website White Hat SEO gebruiken. Dit is een reeks acties die door de algoritmen van Google worden ondersteund. Enkele van de voordelen zijn de kosten, omdat het onderdeel is van veel digitale services. Deze zijn toegankelijker dan de analoge versie van Black Hat SEO. Bovendien is dit woord zoekalgoritme erg gevoelig voor specifieke categorie-inhoud. Dit kunnen samenzwering, aanstootgevende promotie of haatzaaiende uitingen op websites zijn. White Hat SEO maakt het dus mogelijk om dit soort inhoud te trainen om problemen voor alle gebruikers op te lossen.

 

Google heeft Google Owl ook getraind om teksten te sanctioneren op basis van persoonlijke mening. Het is dus een belangrijke factor dat een bedrijf altijd betrouwbare informatie kan bieden. Trouwens, als het de ondersteuning heeft van authentieke bronnen, is dit nog beter. Als u niet wilt dat een woord zoekalgoritme zoals Owl u bestraft, hoeft u alleen vooringenomen en persoonlijke technieken uit te sluiten. Dit is de enige manier waarop een website een betere positionering index kan krijgen. Hiervoor moet het natuurlijk weten hoe de Google-zoekmachine werkt.

 

De familie van antropomorfe algoritmen: de tweede marketingstrategie van Google voor de juiste controle van inhoud op internet.

 

Blucactus-De-behandeling-van-een-webpagina-v+¦+¦r-algoritmische-straffenHet belangrijkste kenmerk van de algoritmen van Google zijn hun verschillende soorten gedrag bij gebruik door zoekmachines. Naast het imago van dieren gebruikt het bedrijf een nieuw model van vormen. Hiervoor identificeren ze elk van zijn producten op basis van de verschillende kenmerken van een mens. Het is bedoeld om de verschillende algoritmische producten zo menselijk mogelijk te maken. Om dit te doen, heeft het technische team van Google concepten uit veel bronnen geleend. Ze gebruikten verschillende velden van optica en geneeskunde, tot popcultuur.

 

Wanneer mensen denken aan de algoritmen van Google die in deze categorie vallen, denken ze meestal aan inhoudscontrole in de mobiele wereld. Mensen kunnen ook elk woord zoekalgoritme koppelen aan het gebruik van kunstmatige intelligentie. Elk van deze systemen creëert het idee van hoe de Google-zoekmachine werkt om aan menselijke behoeften te voldoen. Vervolgens onderzoeken wij in totaal zeven verschillende algoritmen die volledig aan deze standaarden voldoen.

 

Google Mobilegeddon (2015)

 

Blucactus-Google-algoritmenbeloon-uw-klanten-voor-de-interactieCommercieel valt de naam op omdat het een mix is ​​van de woorden Mobile en Armageddon. De krachtige betekenis ervan is er vanwege het directe doel. Google heeft, naast al hun algoritmen, dit systeem ontworpen voor het bijhouden van informatie op mobiele apparaten. Dit is een woord zoekalgoritme dat gepland is voor een mobielvriendelijke website-indexeringsindeling . Het bedrijf lanceerde deze tool op 21 april 2015.

 

Later kreeg dit werksysteem een update in 2016, bekend als Mobilegeddon II. Het was de bedoeling om de algoritmen van Google minder veeleisend te maken voor niet-responsieve websites. Om dit te promoten, bevat het algoritme systeem voor het zoeken naar woorden een nieuw type signalering. Door de tag ‘uw pagina als niet mobielvriendelijk’ te gebruiken, worden al die websites geïdentificeerd die niet aan dit formaat voldoen. De aanzienlijke groei in de mobiele zoekmarkt is de reden voor het belang van dit algoritme.

 

Technieken zodat elke website leesbaar en compatibel is met het algoritmische systeem Google Mobilegeddon.

 

Blucactu-Google-algoritmen-Strategisch plannen voor modeshows -s-IdeasU zou altijd een goede samenwerking moeten willen met dit soort Google-algoritmen. Om deze reden raden wij aan om een ​​responsief ontwerp te hebben. Als u dit wilt doen, zijn er een aantal tools die u kunt gebruiken. Als u echter een professionele tool wilt, raden wij u aan Google Master Tools te gebruiken. Bij het gedeelte Zoekverkeer zult u de optie Mobiele bruikbaarheid vinden. Andere alternatieven zijn het gebruik van Google Developers. Dit is een systeem met verschillende tools voor mobiele optimalisatie.

 

Dit nieuwe algoritme voor het zoeken naar woorden heeft andere tools om de compatibiliteit met Mobilegeddon te bepalen. Het bedrijf Alphabet heeft gebruik gemaakt van de tool PageSpeed ​​Insights om informatie te tonen over de prestaties van websites. Deze tool helpt elke eigenaar van een website om te bestuderen hoe zijn website het verkeer van Google-algoritmen aanpakt. Bovendien laten sommige gegevens die verband houden met hoe de Google-zoekmachine werkt, zien dat vanaf 2018 mobiele zoekopdrachten meer dan de helft van de informatie op internet gebruiken. Zoals u kunt zien, is dit dus al het bewijs dat u nodig heeft om het belang van deze tool te begrijpen.

 

Google RankBrain (2015)

 

Blucactus-Google-algoritmenThe-Google-algoritmenHet systeem van RankBrain werkt samen met Hummingbird. Het is een van de Google-algoritmen die kunstmatige intelligentie gebruiken door middel van machine learning. Met andere woorden, RankBrain is een computerprogramma dat leert omgaan met gedocumenteerde informatie en databases. Het helpt Google om unieke of nieuwe zoektermen te verwerken. De mix van RankBrain en Hummingbird heeft vier hoofdfuncties met betrekking tot Google Zoeken.

 

  1. Begrijp lange woordgroepen als zoektermen en bepaal wat de zoekwoorden zijn.
  2. Begrijp nieuwe zoektermen.
  3. Kom dichter bij de natuurlijke taal van de gebruiker.
  4.  Verbeter de gebruikerservaring.

 

Om dit allemaal te doen, ligt de focus van dit zoekalgoritme op het idee van web-UX. Dit betekent dus dat dit die websites bestraft die niet relevant en nuttig zijn. De neurowetenschapper Greg Corrado is degene die het project heeft gemaakt. Binnen al deze belangrijke gegevens vinden wij ook de toepassing van het TPU-systeem terug. Dit staat voor Tensor Processing Unit. Dit is een cruciaal onderdeel van de werking van kunstmatige-intelligentie netwerken.

 

Inzicht in de basisprincipes van Google RankBrain: hoe de SEO-crawl strategie werkt volgens de richtlijnen van dit nieuwe algoritme.

 

Blucactus-Strategisch plannen voor modeshows -MediatorIets wat het bedrijf vertegenwoordigt, is dat ze exacte informatie beveiligen bij het beschrijven van de interne werking van Google-algoritmen. Wij weten echter dat kunstmatige intelligentie belangrijke stappen zet bij de vertaling van natuurlijke naar machinetaal. Statistieken zeggen dat slechts 15% van de dagelijkse zoekopdrachten onder onbekende termen werken voor het SEO-systeem. Deze tool kan dus een nieuw leersysteem hebben dat nieuwe concepten bevat uit het instellen van vectoren.

 

Voor Google-algoritmen is een vector een systeem van woorden met een specifieke wiskundige opzet. Hiervoor heeft het systeem een ​​vooraf geconfigureerde database waaruit het antwoord gewoonten haalt op basis van parallelle codes. Google kan ook aangeven welke soorten zoekopdrachten degene zijn die het zal volgen via RankBrain. Hiervoor rangschikt het systeem ze op taalproblemen zoals synonymen, belangrijkheid en vaagheid.

 

Google Fred (2017)

 

Blucactus-Wat-zijn-de-meest-aangegeven-vaardigheden-en-strategie+½n-om-alle-website-correct-te-beheren-volgens-Google-Panda-criteriaHet proces van het Google Fred-algoritme reageert op het groeiende effect van de Google AdSense-markt. Dit algoritme maakt het mogelijk om een ​​standaard te geven tussen de websites die hun proces tussen inhoud en advertenties hebben gecreëerd. Google lanceerde het in maart 2017 via een naam vastgesteld door Google’s webmaster in algoritmen; Gary Illyes. De naam komt van het fictieve personage Fred flintstone. Na gebruik van dit woord zoekalgoritme rapporteerde het web een totaal van 50 tot 95% dalingen. Deze gegevens gaan samen met zijn prestaties op de Amerikaanse markt.

 

Zelfs als wij het effect dat dit systeem op digitale marketing heeft gehad niet kunnen ontkennen, moeten wij zeggen dat dit systeem alleen websites met specifieke kenmerken beïnvloedt. Allereerst kan dit systeem van Google-algoritmen overmatig gebruik van advertenties opmerken. Om dit te doen, bestudeert het Fred-systeem hoe de Google-zoekmachine werkt door eigenaardigheden in de inhoud op te vangen in termen van de gebruikerservaring.

 

Google bestraft Fred: Welke soorten webpagina’s en onder welke voorwaarden voert dit algoritme zijn activiteit uit?

 

Blucactus-Google-algoritmenStrategisch plannen voor modeshows -InterviewsDe meeste websites die door de actie van dit soort Google-algoritmen werden getroffen, hadden een aantal specifieke soorten problemen. Wij zullen de belangrijkste presenteren, zodat u ze kunt vermijden:

 

  • Een extreem grote advertentie-aanwezigheid.
  • Inhoud, meestal in blogvorm, over allerlei onderwerpen die uitsluitend zijn gemaakt voor rangschikking doeleinden
  • De inhoud bevat advertenties of gelieerde links en de kwaliteit van de inhoud is ver onder branchespecifieke sites.
  • Misleidende advertenties (ziet eruit als een download- of afspeelknop om iemand te misleiden om te klikken)
  • Weinig inhoud
  • Navigatiebarrières
  • Mobiele problemen
  • Agressieve partnerinstellingen
  • Agressieve inkomsten genereren.

Welke wijzigingen bevat de update van het Google Fred-algoritme?

 

Blucactus-Google-algoritmenWees-creatiefHet is altijd moeilijk om te weten wat de algoritmen van Google doen. Nadat Google een nieuwe update heeft aangekondigd, kunnen wij echter een goed idee hebben van waar ze naar op zoek zijn.

 

In het geval van Google Fred zagen websites met een of meer van de genoemde functies een daling van 50-90% in hun positie. De meest getroffen websites waren die met deze negatieve elementen.

 

Wat dit algoritme ons vertelt, is dat Google-updates duistere web praktijken doorbreken. Kortom, Google bestraft nu webdesign dat het genereren van inkomsten op de eerste plaats zet in plaats van een nuttige bron te zijn. Websites moeten om deze reden nu enkele stappen ondernemen om deze problemen op te lossen. Op deze manier kunnen ze een boete vermijden.

 

Wat zijn de essentiële technieken die websites moeten gebruiken om te voorkomen dat ze worden gesanctioneerd door het Google Fred-algoritme?

 

Blucactus-Google-algoritmensociale-netwerken-als-bondgenootWanneer  men van dit soort Google-algoritmen een sanctie krijgt, zijn er slechts drie belangrijke factoren waarmee u rekening moet houden. Ten eerste is het belangrijk om advertentiecampagnes te maken volgens de AdSense-normen. Google besteedt bijvoorbeeld extra aandacht aan elementen als header banners die veel ruimte innemen. Als een website dit doet, wordt deze dus bestraft. Daarnaast zijn er nog andere elementen die het algoritme als invasieve advertenties beschouwt. Twee voorbeelden hiervan zijn het gebruik van secties die zijn ingeschakeld voor externe links en onjuiste omgeleide CTA’s.

 

Google Fred, het nieuwe algoritme voor het zoeken naar woorden, bestraft ook misleidende of nep-inhoud. De verkeerde manipulatie van een positionering zoekwoord is ook gemakkelijk te detecteren met de algoritmen van Google Fred. In het laatste geval nemen ze ook het responsieve formaat op in de manier waarop de zoekmachine van Google Fred werkt. Als een website dus hiervoor niet de nodige optimalisatie heeft gemaakt, krijgt het een boete.

 

Google Medic (2018)

 

Blucactus-The-decennium-of-the-2000s-as-a-basic-stage-in-the-history-of-Google-algoritmesHet bedrijf koos de datum van 1 augustus 2018 om een ​​van de belangrijkste Google-algoritmen tot nu toe te onthullen. Het bedrijf heeft Google Medic ontworpen om zich te concentreren op het screenen en controleren van inhoud die te maken heeft met de gezondheidssector. Sinds de lancering is er een opvallende daling van 40% in de positionering van dit soort websites. Deze actie kwam voort uit de noodzaak om de huidige gezondheids inhoud op internet te filteren. Dit kan, indien niet aan betrouwbare normen worden voldaan, leiden tot gezondheidsproblemen voor de consument.

 

Een filosofie die wordt aangevallen door dit Google-algoritme, zij de YMYL-filosofie pagina’s. Deze term staat voor Your Money, Your Life. Het bevat een bedrijfsfilosofie die nog steeds op internet aanwezig is. De redenen waarom het proces van hoe de Google-zoekmachine werkt deze inhoud weglaat, zijn duidelijk. Gebrek aan medische strengheid is de belangrijkste reden. De zoekmachine schat dat gezondheids inhoud op internet een groot deel van 41,5% van de zoekopdrachten op internet betekent.

 

Wat moet een medische website doen om te voorkomen dat deze wordt gesanctioneerd door dit soort Google-algoritmen?

 

Blucactus-Positioneer jezelf-in-googleDe takken van de geneeskunde zijn zowel een breed als divers veld. Dat is de reden waarom zowel hun cijfers als hun interactiviteit niveau de algoritmen van Google zullen aantrekken. Als dit type website niet wil dat het algoritme het een boete geeft, moet het aan bepaalde criteria voldoen. Dit is iets dat elk zorgbedrijf moet doen bij het maken van web content. Ten eerste moeten ze er zeker van zijn dat ze grafische en audiovisuele elementen bevatten samen met de tekstinhoud. Zo kan de toevoeging van afbeeldingen, interactieve bedrijfsvideo’s en getuigenissen hun doel bevorderen.

 

Google Medic kan ook het niveau van wetenschappelijke autoriteit meten dat elk gezondheidsportaal heeft. Het is daarom belangrijk om links te plaatsen naar pagina’s met veel autoriteit. Op deze manier kan het de status verhogen. Dit omvat nationale en internationale wetenschappelijke bulletins, gespecialiseerde medische tijdschriften of volksgezondheid organisaties. Ten slotte geniet Google Medic van de thematische distributie in subcategorieën. Dit algoritme zal gemakkelijk een correct georganiseerde gezondheid webpagina positioneren. Waarom? Vanwege zijn hoge loyaliteit aan het proces van hoe de Google-zoekmachine werkt.

 

Google Bert (2019)

 

Blucactus-Google-algoritmen-ondernemerschapGoogle Bert is een nieuw algoritmisch systeem, maar heeft al golven gemaakt in de geschiedenis van Google-algoritmen. Dit komt doordat het bedrijf besloot om te investeren in het beter begrijpen van de natuurlijke taal. Het acroniem BERT staat voor Bidirectional Encoder Representations from Transformers. Google heeft het geprogrammeerd om te werken aan 15% van de nieuwe zoekopdrachten. Dit omvat verzoeken van nieuwe woorden en trefwoorden die niet eerder door de zoekmachine zijn aangevraagd.

 

Net als andere Google-algoritmen zoals RankBrain, maakt dit systeem efficiënt gebruik van kunstmatige intelligentie. Bidirectionaliteit is het semantische herkenning instrument dat dit voorstel overtuigend heeft gemaakt. Het leest de woorden die voor en na een trefwoord komen, waardoor het effectiever is. Het zoekinstrument bevat dus een niveau van begrip met een grotere precisie dan andere oude modellen. De exacte lanceringsdatum was 25 oktober 2019.

 

De impact van de ontwikkeling van het Google Bert-algoritme op het SEO-positionerings- en representatiesysteem.

 

BlucactusGoogle-algoritmen-idee-en-conceptIn tegenstelling tot andere soorten Google-algoritmen, bestraft Bert niet. Het is een woord zoeksysteem of algoritme dat als doel heeft positionering normen te creëren. Het beïnvloedt dus het informatieve model van SERP’s op basis van verschillende maatregelen. Het meest opmerkelijke van allemaal is het systeem Zero Click. Dit systeem omvat het gebruik van Rich Snippets of featured snippets, die als snelle reacties op verzoeken dienen.

 

Dit proces betekent een grote revolutie in de voortgang van de algoritmen van Google. Bovendien hebben BERT-updates ook invloed op de doeltreffendheid van zoekopdrachten.

 

Het proces van hoe de Google-zoekmachine werkt, is uitgegroeid van een logisch zoekgedrag naar een nauwkeuriger en informeler karakter.

 

EMD (2012)

 

Blucactus-Google-algoritmenklantenserviceEMD staat voor “Exact Match Domain“. Deze update was bedoeld om de sites te vinden die exact overeenkwamen met populaire zoekwoorden. Later werd de rangorde van degenen die geen kwaliteits inhoud hadden, verlaagd. SEO-specialisten kochten domeinen die exact overeenkwamen met bepaalde woorden. Zo kregen ze op deze manier topposities in Google-resultaten. Hun sites hadden echter een gebrek aan inhoud.

 

De algoritmen van Google kunnen dit soort verschillen snel detecteren. Zo werden vanaf 27 september 2012 kwaliteitsnormen in de inhoud opgenomen. Tegen het einde van hetzelfde jaar was bekend dat dit aandeel 0,6% van de Engelstalige websites beïnvloedde. Wat betreft het proces van dit woord zoekalgoritme, werd het concept van straf uitgesloten. In plaats daarvan plaatst het ze in een lagere volgorde van Google’s SERPS-lijsten.

 

EMD-domeinen en hun invloed op SEO-positionering: technieken voor de behandeling van informatie in aanwezigheid van Google EMD.

 

Blucactus-presenteert-en-vertegenwoordigt-uw-bedrijfHet proces van dit soort Google-algoritmen sluit ondernemers geenszins uit van het gebruik van domein zoekwoorden voor positionering. Integendeel, het systeem dringt juist aan op de noodzaak ervan als ze ondersteund willen worden door homogene content. Hiervoor moeten ze perfect worden uitgebalanceerd met gegevens uit het gebied. De straf voor dit woord zoekalgoritme komt na de detectie van een hoog bouncepercentage. Het volledig voldoen aan hun behoeften vertaalt zich dus in een betere positionering en betere prestaties dan de concurrentie.

 

Bij Google-algoritmen en vooral EMD worden links als strafmaatregel gebruikt. Dit laatste redmiddel is een steeds vaker voorkomende manier geworden om te begrijpen hoe de Google-zoekmachine werkt. Deze maatregel combineert de oorsprong en kwaliteit ervan. Andere factoren bepaalden op dezelfde manier dit proces. Deze laatste set kenmerken hebben een parallel systeem met Google Penguin, volgens sommige auteurs.

 

Google Pirate (2012)

 

Blucactus- Wat is het verschil tussen een landingspagina en een website? -informatie-en-positieDit beheersysteem kwam op 12 augustus 2012 uit. Het verwerkt en controleert alle websites die illegale product downloads aanbieden. Dit algoritme is dus bedoeld om intellectueel eigendom te beschermen. Dit zijn bijvoorbeeld producten die illegaal worden verspreid, zoals films, boeken, shows en verschillende soorten software.

 

Dit systeem is geprogrammeerd met een set filteralgoritmen die reageren wanneer de gebruiker een specifieke zoekopdracht uitvoert. Dit gebeurt dus in grotere mate wanneer het gevraagde trefwoord samenvalt met bepaalde culturele producten. De beoogde inhoud worden torrent-sites genoemd en worden geblokkeerd door de algoritmen van Google. Sinds de oprichting heeft deze tool de zichtbaarheid van 3 miljoen links in het geheel gewist. Het bedrijf heeft zijn strategieën uitgebreid op andere platforms zoals YouTube en Google Play om piraterij te bestrijden.

 

Andere belangrijke strategieën waarmee Google omgaat met diefstal van intellectueel eigendommen en illegale handel.

 

Blucactus-Think-in-3-kleurenDe richtlijnen waarmee de algoritmen van Google werken, streven ernaar dat de gestolen inhoud kan worden verkocht. Het bedrijf heeft daarom de actie van Google Pirate versterkt, door op andere platforms aan te sluiten. YouTube was een van de belangrijkste secties waar het bedrijf zich zorgen over maakte.

 

Om de opkomst van illegale bewegingen op het videoplatform tegen te gaan, heeft Google onlangs een opmerkelijke investering gedaan in intellectuele bescherming. De tool Content ID maakt deel uit van dit proces. Het reageert op alle pogingen om het woord zoekalgoritme vrij te maken van dergelijke elementen. De algoritmen van Google sluiten Google Play-services en illegale bedrijven die via deze software kunnen worden uitgevoerd niet uit. Door de verschillende richtlijnen die gekoppeld zijn aan de werking van de Google-zoekmachine, heeft deze virtuele winkel in 2017 ongeveer 250.000 applicaties verwijderd.

 

Andere belangrijke alternatieve en aanvullende algoritmen die Google heeft ontwikkeld voor het goed functioneren van het web.

 

Blucactus-De-algoritmen-van-Google-Zoeken-en-zijn-evolutie-vanaf-het-jaar-2010De Google-algoritmen waarover wij in dit artikel hebben gesproken, omvatten een multitasking-werksysteem. Bovendien is het een deel van de reden waarom Google en zijn woord zoekalgoritme belangrijke hulpmiddelen zijn voor de moderne wereld. Het is mogelijk om te zeggen dat het creëren van ondersteunende of alternatieve algoritmen het gebruik van kunstmatige intelligentie als een essentiële pijler van het bedrijf heeft gemaakt. Gezien hun relevantie is het dus mogelijk om slechts drie Google-algoritmen aan te wijzen. Deze hebben een belangrijke rol gespeeld bij de bouw en uitbreiding ervan.

 

Dit belangrijke trio is zo geweldig omdat het de oudste algoritme modellen zijn die het bedrijf heeft gehad. Hun belang en relevantie rechtvaardigen echter het feit dat SEO-studenten omgaan met hun behandeling. Deze familie van alternatieve algoritmen is essentieel voor het proces van hoe de Google-zoekmachine werkt. Zelfs als ze zijn achtergelaten vanwege de opkomst van nieuwe algoritmen, is het de moeite waard om te zeggen dat ze nog steeds aanwezig zijn op het internet van vandaag.

 

Freshnesss Update

 

Blucactus-De-behandeling-van-een-webpagina-v+¦+¦r-algoritmische-straffen-2Wij definiëren het woord zoekalgoritme als een infrastructuur die zich richt op het indexeren van nieuwe en recente inhoud. Het werd gelanceerd in november 2011. Het heeft een gemiddelde statistische impact tussen 6 en 10% van de inhoud op internet. Voor het maken van deze Google-algoritmen gebruikt het bedrijf het concept van Hot Topics. Dit zijn de meest recente of actuele gebeurtenissen op de markt. Op deze manier toont Google resultaten volgens de categorie die is aangevraagd.

 

Google-algoritmen die de Freshness Update gebruiken, kunnen ook het concept van regelmatige en frequente updates en de verschillen die er tussen bestaan, begrijpen. Als wij  het dus hebben over de eerste zoekopdracht, reageert dit algoritme met een jaarlijkse frequentie op reguliere gebeurtenissen.. Matt Cuttis, de woordvoerder van het Google-bedrijf, benadrukte onlangs het belang van deze algoritmen voor bedrijven. Een bedrijf met altijd bijgewerkte en innovatieve inhoud zal altijd een belangrijke index van zichtbaarheid op internet innemen door de tracking die door dat element wordt aangeboden.

 

Google Caffeine

 

BluCactus-Wat is On-Page SEO?Wees-niet-geobsedeerd-met-het-plaatsen-uw-trefwoorden-op-elke-mogelijke-plaatsenDit algoritme (voor het zoeken naar woorden) bestaat sinds 10 augustus 2009. In feite is het een optimalisatie systeem voor het indexering proces van inhoud. Het doel van het maken van dit algoritme was om het publiek een zoekmachine te bieden met een effectievere update snelheid. Cafeïne verhoogde dus de indexering snelheid van nieuwe inhoud met 50%. Deze strategie reageerde aanvankelijk op de informatieve groei die begin jaren 2010 door netwerken als Facebook en Twitter werd veroorzaakt.

 

Voor het maken van dit Google-algoritme gebruikten ze de metafoor van de drug cafeïne  door zijn eigenschappen. Zoals wij weten, heeft cafeïne het organische vermogen om het zenuwstelsel te stimuleren om het efficiënter te laten reageren. Zo reageert Google ook sneller en agressiever met de integratie van dergelijke elementen. Vóór 2010 hebben het algoritme systeem van Google en zijn SEO-spiders informatie bijgewerkt volgens een ontwerp dat bestond uit informatieblokken. Cafeïne heeft deze werkpatronen doorbroken en een andere benadering van lezen ontwikkeld. Dit systeem verwerkt de bestellingen rechtstreeks van de SEO-spiders. Dit zorgt ervoor dat informatie geleidelijk wordt gedetecteerd.

 

Query-encryptie / Google Adiantum

 

BluCactus-Wat is On-Page SEO?maar-echt-wat-is-de-op-pagina-SEODit is een van de algoritmen van Google op het gebied van beveiliging en bescherming van gebruikersgegevens. Het werd in 2011 op het internet gelanceerd. Door zijn evolutie kan het zoeksysteem gebruikers waarschuwen voor onveilige opslag mechanismen van gegevens. Bovendien komt een groot deel van de redenen voor het creëren van het Query Encryption-algoritme voort uit de groei van de markt voor mobiel internet. Een feit dat werd versterkt vanaf het jaar 2010. Dit was het moment waarop zoekopdrachten via mobiele telefoons die van desktop computers hadden overtroffen.

 

Gezien de hoeveelheid informatie hebben ze elk woord zoekalgoritme getraind met een reeks elementen om de gegevens van alle gebruikers te beheren. Op deze manier heeft het bedrijf een belangrijke update aan dit algoritme toegevoegd. Het heet Google Adintum en het bevat een tool die deze algoritme filosofie van Google aanpast aan het mobiele Android-systeem. Het systeem maakt dus gebruik van Chacha20-coderingstechnieken. Dit mechanisme vormt een reeks richtlijnen die de verwerkingssnelheid van veelgebruikte operators vijf keer zo snel verhogen.

 

Het BluCactus Marketing Bureau toont u de redenen waarom het belangrijk is om professioneel advies te hebben voor het beheer van Google-algoritmen.

 

Blucactus -Google-algoritmen - De-uitvinding-van-Page-Rank-as-Beginning-of-the-History-of-Google-AlgorithmsDe relatie tussen Google en huidige ondernemers wordt elk jaar complexer. Aangezien de behoeften van SEO-positionering steeds intenser worden, beïnvloedt dit een groot aantal ondernemers in hun positionering. Google-algoritmen. Dit kan zijn omdat hun webpagina’s niet geschikt zijn voor SEO of omdat er een niet-traditioneel algoritmisch model is gemaakt. Digitale marketingbureaus zoals BluCactus willen ondernemers om deze reden alle tools geven die ze nodig hebben. Dit zijn tools die zorgen voor een solide en actuele digitale zichtbaarheid aangepast aan het beleid van de zoekmachine.

 

In de wereld van vandaag is het gebruikelijk dat merken ten onrechte denken dat tools zoals sociale media en betaalde advertenties alle woord zoekalgoritmen hebben vervangen. Statistisch gezien draagt ​​Facebook slechts 6,5% bij aan het webverkeer, Google daarentegen met 57,8%. Deze reden drijft het BluCactus-team ertoe zijn klanten een professioneel team te bieden dat opgeleid is in het behandelen van Google-algoritmen.

 

BluCactus als een SEO-content bureau: waar is het op gebaseerd en wat zijn de voordelen van zijn content creatie-strategie voor het web?

 

Blucactus--Google-algoritmen - Google-algoritmenKeys-en-elementaire-aspecten-van-het-gedrag-van-Google-Hummingbird-in-the-networkHet schrijven van SEO-inhoud is de eerste dienst die het BluCactus-team beschikbaar stelt aan zijn klanten. Dit is gebaseerd op de groei van de Google-algoritmen zoals eerder uitgelegd. Google-algoritmen. Het bedrijf heeft dus een team van bekwame schrijvers. Bovendien heeft het bedrijf dit team opgebouwd door middel van verschillende activiteiten om het beste talent in de wereld aan te trekken. Tegenwoordig kan het team thematische webportalen een groot aantal categorieën en behoeften geven.

 

Voor het creëren van herleidbare tekst voor alle woord zoekalgoritmen, beschouwt ons team van experts een belangrijke factor. Ze bouwen het inhoudelijke denken van SEO-zoeken als een proces voor het oplossen van een probleem. Bovendien diversifiëren ze ook de voordelen die elke ondernemer kan krijgen via deze service voor Google-algoritmen. Een van de belangrijkste is het besparen van financiële middelen die merken investeren in platforms zoals Google Adwords.

 

De BluCactus-service voor Google Sancties: hoe helpt het auditproces van backlinks mijn ranglijst op het internet?

 

Blucactus--Google-algoritmen - Andere-belangrijke-algoritmische-voorstellen-die-het-bedrijf-Google-gemaakt-in-datums-na-het-jaar-2005Omdat de algoritmen van Google denken dat het gebruik van links een belangrijke factor is, biedt BluCactus deze dienst ook aan. Het proces met de naam Backlinks-audit is dus een maatregel tegen verschillende straffen. Op deze manier zou een algoritmische sanctie niet voor elke website een standaard probleem moeten zijn. Het verificatieproces moet gemakkelijk worden uitgevoerd, omdat de oorzaken van een boete erg kunnen verschillen per website.

 

Onze plannen omvatten monitoring, beheertools en het opschonen van externe links. Via hen worden beleidsregels zoals pagina-autoriteit en link-autoriteit gemeten en gebruikt. Met beide standaarden kunt u de positionering van uw website tegen de algoritmen van Google laten zien. Ten slotte zijn onze adviesdiensten ook ontworpen om de gebruikerservaring (UX) te verbeteren, zoals vereist door elk woord zoekalgoritme.

 

Andere belangrijke redenen waarom BluCactus een toonaangevend bureau is op de wereldmarkt voor SEO-positionering.

 

Blucactus--Google-algoritmen - uw-bondgenoot-in-marketing-digitaalZoals u dus kunt zien, kunt u uw merk gemakkelijker positioneren als u begrijpt hoe de verschillende Google-algoritmen werken. Een digitaal marketingbureau als BluCactus moet dus weten dat dit essentiële hulpmiddelen zijn voor de ontwikkeling van elk zakelijk project. Google-algoritmen. Met meer dan tien jaar op de wereldmarkt, heeft het digitale marketingbureau BluCactus alles wat uw bedrijf nodig heeft en meer. Het heeft meer dan dertien verschillende professionele diensten tot uw beschikking. Laat ons uw website op de beste plaats in de SERP’s van Google plaatsen. Wij verzekeren u dat met deze investering uw zichtbaarheid en uw omzet zal vergroten.

 

Bent u geïnteresseerd in meer artikelen over SEO en digitale marketing? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste en meest relevante informatie over de algoritmen van Google. Blijf niet achter! De algoritmen van Google worden namelijk voortdurend bijgewerkt. Als u op zoek bent naar een SEO-bureau in Amsterdam, neem dan nu direct contact met ons op! Uw succes is ons succes!

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *