BluCactus - Huur een strategische advertentieruimte voor buitenreclame

Buitenreclame

Huur een strategische advertentiebureau

Wilt u dat uw bedrijf zich zal onderscheiden van de rest? Dan is buitenreclame huren bij BluCactus de oplossing voor u. Elke persoon ziet meer dan 1.000 advertenties per dag. Deze advertenties komt men tegen op televisie, op internet of zelfs op straat. Gemiddeld onthoudt een persoon echter slechts zeven van deze advertenties. Bij digitale reclame is dit aantal zelfs nog kleiner.

Desalniettemin zijn de advertenties die een persoon dagelijks ziet uniek voor elke persoon. Voor deze mensen zijn een groot deel van de advertenties die zij op weg naar hun dagelijkse routine zullen zien, buiten advertenties of reclameborden. Deze zijn er in vele soorten en maten, maar over het algemeen zijn affiches het bekendste.

Buitenreclame huren

Een marketinginstrument met grote zichtbaarheid

Deze term verwijst naar advertenties die men aan weerszijden van straten en snelwegen kan vinden. Verder kan men deze ook in het centrum of op andere strategische plaatsen ontdekken waar marketingbedrijven ze kunnen plaatsen om bedrijven of producten bekend te maken.
Tegenwoordig zijn affiches een van de meest populaire soorten buitenreclame. Ze zijn het belangrijkste advertentietype als het gaat om buitenreclame. Allerlei bedrijven, van restaurants tot bioscopen, gebruiken dit soort buitenreclame.

Wat is buitenreclame of OOH? Hoe kan het u helpen uw merkbekendheid te vergroten?

Buitenreclame is een middel om commercieel nieuws of aankondigingen te verspreiden om kijkers en potentiële klanten in de openbare ruimte aan te trekken. Ze zijn zeer effectief, productief en boeiend bij een groot aantal gelegenheden.

De twee belangrijkste soorten buitenreclame zijn vast en mobiel. Bedrijven maken gebruik van mobiele buitenreclame via reclame-elementen die in transportmiddelen zijn geïnstalleerd, zoals vliegtuigen, treinen, trams, bussen, metro’s, vrachtwagens en luchtballonnen.

Laat indruk achter met behulp van buitenreclame

Zowel vaste als mobiele buitenreclame zijn indrukwekkend en onderscheiden zich van de omgeving om de blik van de kijker vast te leggen. Teksten over buitenreclame zijn duidelijk, direct, eenvoudig en hebben betrekking op de afbeelding. Het publiek begrijpt de boodschap op het eerste gezicht en kan zo de boodschap direct aan het product koppelen.

Out-of-home-reclame: een marketinginstrument met grote impact

Buitenreclame heeft tal van voordelen. Het is een geweldige aanvulling op andere advertentiecampagnes en is een continu actief middel. Bovendien slaagt het erin om zelfs de moeilijkste doelgroep te bereiken; mensen die lange tijd niet thuis zijn en geen televisie kijken of geen gedrukte media-advertenties lezen.

Billboard Reclame: groot, oogverblindend en opvallend

Billboards zijn grootschalige buitenreclames, die bedrijven op strategische locaties plaatsen. Hierdoor kan het publiek ze van een grote afstand zien op het moment dat zij de advertenties naderen.

Billboards, ook wel Buitenreclamereuzen genoemd, maken er dus deel uit. Buitenreclame bedrijven ontwerpen billboards om de aandacht te trekken van chauffeurs, motorrijders en overige omstanders.

Een billboard is een grote drager die advertenties of posters bevat met boeiende, opvallende en korte berichten die bedrijven helpen om klanten binnen te halen. Bedrijven plaatsen billboards daarom ook op verschillende locaties, zoals in sportfaciliteiten, educatieve centra, op transportmiddelen en langs wegen.

Waarom zou men voor reclameborden kiezen?

Rendabel en aantrekkelijk

Advertenties op reclameborden kunnen relatief goedkoop zijn, afhankelijk van hun grootte en locatie. Daarom moeten bedrijven hun investering afwegen tegen het soort bericht dat ze willen overbrengen als zij reclameborden willen huren. In het algemeen moeten billboards korte en gemakkelijk leesbare berichten bevatten. Daarom moeten bedrijven billboards ook niet met informatie overladen.

Balans is de sleutel tot effectieve reclame

Als het doel van uw campagne is om de merkbekendheid te vergroten, zijn reclameborden een goede optie om dit te doen! Als uw doel echter het overbrengen van informatie over uw product of dienst is, kunt u beter andere opties overwegen. Bij reclameborden is altijd hoe minder tekst, hoe beter. Dit kan het verschil maken tussen het succesvol communiceren van uw bericht naar uw potentiële klanten of niet. Een goede balans tussen inhoud en vormgeving is dus aan te raden om uw boodschap op billboard reclames goed over te brengen.

Creatief en aantrekkelijk: digitale reclameborden

Digitale reclameborden bieden dynamisch informatie die tot unieke boeiende visuele ervaringen leiden. Op deze manier kunnen bedrijven een emotionele band met kijkers creëren en hen tot kopen stimuleren. Bovendien hebben digitale billboard-reclames het voordeel dat men ze direct kan aanpassen, in tegenstelling tot andere soorten out-of-home-advertenties. Digitale reclameborden zijn dus een flexibele en kostenbesparende optie om uw merk of bedrijf te promoten.

Wat zijn digitale billboards?

Buitenreclame bedrijf

Digitale billboards voor buiten hebben dezelfde afmetingen als standaard statische billboards. Deze digitale reclameborden gebruiken echter honderden lichtgevende diodes (LED’s) om een ​​beeld te creëren. Grote reclameborden voor binnen gebruiken dezelfde LED-displays als digitale reclameborden voor buiten. Kleine digitale reclameborden voor binnen maken gebruik van videoschermen met vloeibare kristallen (LCD), vergelijkbaar met computerschermen en televisies. Daarnaast kunnen bedrijven digitale reclameborden op veel verschillende plekken plaatsen. U kunt hiervan veel voorbeelden zien in steden als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven.

Adverteren met Posters

Bedrijven gebruiken al jarenlang poster reclame om producten en diensten te promoten aan een groot aantal mensen met behulp van van bluecasting. Dit is het targeten van potentiële klanten op de juiste plaats en moment met zeer relevante advertenties.

Posters: bij OOH-reclame draait alles om balans en locatie.

Bij elke poster moeten afbeeldingen, foto’s en teksten een communicatielijn vertegenwoordigen waarmee het menselijk oog (en de hersenen) van het ene informatiepunt naar het andere kunnen gaan. Op deze manier zorgt een grafisch evenwicht voor beweging en dynamiek. Zo plaatst een ontwerper de informatiepunten op een tot nadenken stemmende en visueel aantrekkelijke manier.

Bedrijven gebruiken posters om de aandacht van mensen te trekken terwijl ze in beweging zijn. Billboards zijn daarom ook toepasselijk in steden met veel verkeer, omdat mensen daar worden gedwongen om naar de posters te staren wanneer er files optreden. Om die reden kunt u veel van dit soort posters zien in drukke gebieden, zoals in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Gent, Antwerpen en Brussel.

Billboard-advertenties

Buitenreclame huren

Billboard-advertenties zijn een verspreidingsmethode. Bedrijven communiceren een bericht om reclame te maken voor een merk, product, dienst, ​​evenement of feest. Het doel kan zowel commercieel als informatief zijn.

Het is daarom belangrijk dat u zorgvuldig nadenkt over het ontwerp en de esthetiek van uw reclameposter, evenals de toekomstige locatie. Hiermee kunt u het succes van uw marketingcampagne aanzienlijk verbeteren en een zo breed mogelijk publiek bereiken. Als u bijvoorbeeld uw zichtbaarheid in de Randstad wilt vergroten, kunt u overwegen om uw advertentie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Haarlem te plaatsen. Op deze plaatsen is namelijk een divers en financieel gezond publiek te vinden.

Poster Design

Tekst en lettertypen zijn erg belangrijke elementen van posters. Bedrijven kunnen deze verfraaien met opvallende kleuren en verschillende lettergroottes. Op deze manier zullen kijkers de poster gemakkelijk opmerken.

Junior posters

Junior posters bevinden zich voornamelijk in stedelijke wijken en op kleinere wegen. Ze zijn net boven ooghoogte geplaatst en kunnen worden gezien als vrijstaande eenheden. Op deze manier zijn ze goed herkenbaar voor voetgangers en wegverkeer.

OOH Reclame: Trek iedereens aandacht

Bedrijven gebruiken vaak junior posters vanwege hun nabijheid bij winkels waar ze de verkoop kunnen stimuleren. Af en toe zijn ze beschikbaar in gebieden waar posters of advertenties op groot formaat niet vaak voorkomen. Daarom zijn junior posters geschikt voor seizoens campagnes, regionale campagnes en productpresentaties.

Adverteerders huuren ze ook vanwege hun strategische weergave om markten in grote stedelijke gebieden te targeten. Als het gaat om de reclamekosten voor reclameborden, zijn junior posters een goede optie, omdat ze lagere kosten bieden dan andere advertentietypen.

Plaats uw buitenreclame in de buurt van verkooppunten

Bovendien bereiken junion posters gebieden met een specifieke niche van demografische en sociaal-economische doelen. Deze posters zijn zeer effectief voor korte termijn campagnes die snelle aandacht van de consument vereisen, inclusief product- en dienst introducties of call-to-action-berichten. Ook stimuleren junior posters de verkoop in de buurt van verkooppunten. Bedrijven huuren ze meestal dicht bij het gezichtsveld van voetgangers en automobilisten om hun zichtbaarheid te vergroten.

Digitale posters

Zoals de naam al doet vermoeden, is een digitale poster een digitale afbeelding die relevante informatie aan een publiek toont. De informatie die op een digitale poster wordt weergegeven, kan bestaan ​​uit informatie voor een aankomend evenement, evenals advertenties voor nieuwe productlijnen.

Digitale posters lopen voorop in zakelijke communicatiemiddelen. In vergelijking met traditionele statische posters zijn digitale posters op lange termijn goedkoper, visueel aantrekkelijker en gemakkelijker te beheren. Daarom schakelen jaarlijks meer bedrijven over om digitale posters te huren.

Reclamedragende bushokjes

Grijp de kans om uw naamsbekendheid te vergroten

Wilt u met uw reclame voetgangers en voertuigen bereiken? In stedelijke gebieden plaatsen bedrijven vaak reclames in bushokjes in drukke straten met veel potentiële lezers. Op deze manier kunt u met het aantal bushaltes in een stad een boeiend bericht plaatsen in drukke straten.

Ook in voorstedelijke gebieden waar busroutes buiten de stadsgrenzen vertakken, zijn advertenties voor bushokjes vaak een van de weinige opties die u heeft om uw boodschap over de weg en voor een reizend publiek te verspreiden.

Voor gebieden waar reclameborden geen mogelijkheid zijn, is reclame voor doorvoer opvang vaak een uitstekend alternatief. Dit komt omdat verkeers reclame-advertenties grote binnen- en buiten vertoning gebieden gebruiken met geweldige verlichting voor uitstekende zichtbaarheid.

Reclamedragende bushokjes zijn ook kostenbesparend. Deze soort van adverteren heeft namelijk lage instapkosten in vergelijking met andere formaten van buitenreclame. Bovendien vertegenwoordigt hun nationale aanwezigheid ook een concurrentievoordeel voor grote merken.

24/7 aanwezig

Stedelijke gebieden slapen nooit en reclame evenmin. Reclamedragende bushokjes zijn zelfs ‘s nachts goed zichtbaar. Daarom zouden wij kunnen zeggen dat deze advertenties nooit stoppen met werken, omdat het publiek deze advertenties niet kan negeren of kan uitschakelen.

Kruip achter het stuur van uw succes

Reclamedragende bushokjes zijn zeer effectief om de aandacht van uw doelgroep te trekken. U kunt ze zelfs strategisch plaatsen om een ​​groter en diverser publiek te bereiken. Voor mensen die vaak met de bus gaan, kan reclame op bushokjes een grotere invloed hebben dan veel andere vormen van buitenreclame. Dit komt doordat een hoog percentage van de kijkers er voor langere periodes is.

Nationale reclamecampagnes hebben de potentie om een ​​groot publiek te bereiken. Bovendien zijn ze goedkoper in vergelijking met high-end formaten zoals televisie en radio. U kunt ze op verschillende locaties plaatsen tegen een betaalbare prijs. Reclamedragende bushokjes zijn ook een geweldige strategie voor een lokale marketingcampagne. Ze brengen effectief een boodschap over naar een lokaal publiek en zijn veelzijdig.

Muurreclame

Muurreclame is buitenreclame die op muren wordt geplaatst met de bedoeling een merk of bedrijf te promoten. Behalve als middel om een ​​boodschap over te brengen, dient het ook als decoratief element.

Advertenties op muren worden ook wel muurschilderingen genoemd. Bedrijven schilderen muurreclames rechtstreeks op bouw oppervlakken of drukken ze af op drukgevoelig vinyl en bevestigen ze vervolgens aan muren. Niet alle muren laten echter vinyl toe. Muurreclames kunnen veel verschillende creatieve vormen en formaten bevatten.

Bovendien hebben ze een hoge blootstelling aan voertuigen en voetgangers. Daarom zijn ze te zien op grote snelwegen, op toeristische routes en in zakelijke districten in de binnenstad. Bedrijven huren deze muurschilderingen op maat voor langdurige blootstelling.

BluCactus Buitenreclame bedrijf. Advertentie geschilderd op een muur
BluCactus Buitenreclame bedrijf. Advertentie geschilderd op een muur

Muur Landschap

Bereik uw doelgroep snel

Een muurreclame of muurschildering is een uitgebreide buitenreclame. Bedrijven schilderen een bepaald ontwerp als muurschildering of hechten het direct op de buitenoppervlakken van een gebouw. Muurschilderingen variëren in grootte en bevinden zich meestal op iconische locaties van grote metropolen. Dit soort buitenreclame wordt weergegeven op muren van appartementen, parkeerterreinen, bouwgebieden en andere zones van een stad. Daarnaast bevinden muurreclames zich ook in de zakelijke en commerciële wijken van een binnenstad, waar traditionele reclameborden beperkt zijn.

Op deze manier verwijzen muurschilderingen dus naar grote advertenties die op muren zijn bevestigd of geschilderd. Ze zijn het grootste type buitenreclame dat te vinden is, vaak meerdere keren groter dan een traditioneel reclamebord. Er is geen standaard formaat, aangezien elke muur een andere vorm heeft

BluCactus Buitenreclame bedrijf. Advertentie geschilderd op een muur

Een grote verscheidenheid aan creatieve ontwerpen

Buitenreclame huren

Sommige muur advertenties omvatten ook de omliggende gebieden. Zo kan een creatieve muurschildering bijvoorbeeld een ontwerp zijn dat tot de stoep eronder of zelfs tot het parkeerterreinen loopt. Muurreclames vereisen dus veel planning, technische kennis en creativiteit. Muurschilderingen worden vaak langer weergegeven dan traditionele reclameborden. Dit komt door het creatieve proces dat betrokken is bij hun ontwerp. Ontwerpers streven naar het creëren van unieke en gedenkwaardige muurdecoraties om een ​​blijvende indruk op het publiek te maken.

Digitale muurreclames

Digitale muurreclames zorgen voor een verbluffende aanwezigheid, die onmogelijk te negeren is. Ze zijn programmeerbaar, waardoor een dynamische tekst kan worden weergegeven. Daarnaast bieden ze een ongeëvenaard zicht en zijn ze gemakkelijk aan te passen.

Bij digitale muurreclames kan men de creativiteit nog verder vergroten. Zo kunnen speciale effecten en wisselende afbeeldingen de aandacht van voetgangers trekken. Het resultaat is een advertentie met een hoge impactfactor.

Banken:
Andere vormen van OOH-reclame

Bankjes gelegen langs drukke straten in grote metropolen, zorgen voor een uitstekende blootstelling aan veel voetgangers en autoverkeer. Daarbij vestigen ze ook een sterke lokale aanwezigheid in een gemeenschap.

Bankjes zijn stationaire advertentieruimtes in grote steden, die de uitstekende mogelijkheid bieden om specifieke doelgroepen vlot te targeten. Het zijn effectieve marketing tools dicht bij strategische plekken in een stad, zoals supermarkten, winkelcentra, bioscopen en toeristische attracties.

Busreclames

Busreclames verwijzen naar advertenties die worden weergegeven op stadsbussen. Exterieur en interieur busreclames zijn middelen die veel worden gebruikt door adverteerders om snel een effectief massabereik te genereren.

Een veelzijdige manier waarop u uw buitenreclame kunt plaatsen

Busreclames worden niet alleen gebruikt voor het promoten van commerciële merken, maar ook voor het promoten van politieke campagnes. Statistieken tonen aan dat reclames in bussen een groot bereik omvatten en dat tegen betaalbare kosten. Daarom is het plaatsen van bus advertenties buiten en binnen de stad een geweldige manier om naamsbekendheid van uw bedrijf op te bouwen en snel te vergroten.

Het plaatsen van advertenties op dubbeldekkers is net zo een geweldige manier om de bekendheid van een advertentiecampagne te vergroten. Busreclames en reclamedragende bushokjes zijn krachtige marketingtools die bijna overal beschikbaar zijn. Daarbij kunnen zij een breder publiek in een stad bereiken.

BluCactus buitenreclame huren - Advertenties op metros

Advertenties op metros

In de metro bevinden zich vaak veel mensen, dit maakt het een strategische plek om uw bedrijf te promoten. Mensen die constant door metrostations rijden en in- en uitstappen, bieden adverteerders een groot publiek dat klaar staat om advertenties te bekijken.

Metropassagiers voelen zich tijdens hun reis vaak meer op hun gemak bij het kijken naar advertenties in plaats van het kijken naar andere passagiers. Als gevolg hiervan hebben metro campagnes een hoge zichtbaarheid.

Op deze manier vertegenwoordigen metropassagiers een ideaal publiek voor uw marketingcampagne. Mensen stappen vaak in de metro om hun dagelijkse bezigheden te doen, zoals winkelen. Dit is een goed moment om reclame te consumeren. Passagiers kunnen uw advertentie zien en vervolgens een bezoek aan uw bedrijf plegen.

BluCactus buitenreclame huren - Advertenties op metros

De yin-energie van een krachtige marketingtool

Metro gebruikers die niet op zoek zijn naar een dagje winkelen, maar dagelijks met de metro reizen, vormen ook een ideaal publiek voor uw advertentiecampagne. Deze mensen worden namelijk continu blootgesteld aan uw advertentie, vanwege het feit dat ze altijd dezelfde route moeten nemen. De metro is daarom een winstgevende optie voor bedrijven die bewustmakingscampagnes willen voeren.

Wees de voorloper van uw branche door middel van een effectieve marketingstrategie

Adverteerders kunnen het niveau van blootstelling beheersen door het aantal advertenties die worden weergegeven aan te passen. Het is ook mogelijk om een ​​locatie te verzadigen met uw advertenties. U kunt bijvoorbeeld een metrostation “overnemen” door alle beschikbare advertentieruimte in te kopen. Op deze manier kan uw bedrijf de concurrentie voor blijven door een grotere zichtbaarheid in de stad.

Kiosken

Kiosken zijn een uitstekend buitenreclame-platform om klanten op verschillende openbare plaatsen te bereiken, zoals winkelcentra, scholen, coffeeshops, luchthavens en kantoorgebouwen. Als kiosken strategisch in de buurt van een aankooppunt zijn geplaatst, bieden kiosken de mogelijkheid om doelgroepen te bereiken die bereid zijn om geld uit te geven. Verder hebben kiosken verschillende indelingen waarmee rekening moet worden gehouden bij het ontwikkelen van advertenties.

BluCactus Buitenreclame op de trein

Stedelijke reclame
Wees een strateeg, plaats uw buitenreclame in de buurt van de metro.

Bovenaan de in- en uitgangen van metrostations bevinden zich vaak panelen met dominante en levendige straatreclame. Op deze manier kan uw merk of bedrijf vlot aansluiten op de doelgroep. Verder zijn zowel statische als digitale displays goede opties. Met stedelijke advertenties kunt u verschillende geografische doelmarkten bereiken door belangrijke locaties te selecteren. Daarom is dit type reclame een geweldig middel om maximale merkbekendheid te ontwikkelen.

BluCactus Buitenreclame op de trein

Waar wacht u nog op om uw merkbekendheid te vergroten met de ongelooflijke voordelen van reclameborden?

Er zijn veel soorten buitenreclame. Elk van hen heeft ongelooflijke voordelen die zullen bijdragen aan het succes van uw marketingplan. U kunt kiezen uit statische, dynamische en digitale buitenreclame, afhankelijk van uw budget en de impact die u wilt genereren op uw doelgroep. Als het gaat om buitenreclame, maakt het soms niet uit hoe groot uw advertentie is, maar om het creatieve ontwerp en de boeiende boodschap. Houd er rekening mee dat u geen enorme advertentie nodig heeft om uw doelgroep te bereiken, wat u nodig heeft is een uitstekend marketingbureau zoals BluCactus Nederland die u helpt bij het ontwikkelen of huren van een succesvolle advertentie strategie.

BluCactus, Buitenreclame bedrijf

Bij BluCactus hebben wij een eersteklas grafisch ontwerp– en marketingteam. Wij kunnen de meest effectieve buitenreclame campagne voor uw diensten en producten ontwerpen. Van marketingplanning tot creatief en boeiend advertentie ontwerp, bieden wij oplossingen om uw merk of bedrijf een ongelooflijke boost te geven.

De ervaren specialisten van BluCactus zullen krachtige strategieën ontwikkelen om uw buitenreclame-campagne succesvol te maken. Wij zullen u bij elke stap van het proces begeleiden, omdat wij ons volledig inzetten voor uw tevredenheid. Neem contact met ons op en vraag ons naar onze diensten.